Reacties

mi-bo schreef op 06.09.2014 om 12:04 uur

Beste EJ,
als U een project op de tijdlijn heeft staan , is het beste om dit bv als 0001 op te slaan, in opslaan als 0001 en dan nog een keer als 0002. Nu staan uw bestande vast en dit wordt in een door U opgegeven map geplaats, loopt de Pc vast of welke oorzaak ook kunt U direct via Uw map terug gaan naar bv als die gemaakt is naam 0006 bv,
MAGIX maakt ook automatisch een back-up als dit is ingesteld bv elke 10 minuten en worden dan in de door U opgegeven map geplaats,
gaat U naar opslaan dan wordt alles over schreven, en vermoedelijk is dit gebeurt,
succes
Michael

ejbakker1 schreef op 06.09.2014 om 12:28 uur

Dank voor je toelichting. Inderdaad maakt Magix automatische back-ups en die zie ik ook onder BAK0, BAK1, BAK2 enz. Maar hoe krijg ik nu de laatste back-up geladen? Als ik nl. op deze bestanden klik (in de Windows Verkenner) openen ze niet, en vanuit Magix kan ik ze niet benaderen (zijn ze niet zichtbaar, blijkbaar geen "herkenbare extensie"). Mijn project kan ik wel laden, maar daar zijn de laatste 6 uur monteren niet in verwerkt (lees: niet in opgeslagen); en toch heb ik steeds op "opslaan" gedrukt tijdens het monteren. Zou ik nu nog wel of niet terug kunnen naar de laatste status? 

mi-bo schreef op 06.09.2014 om 12:43 uur

Beste, ga via naar de schijf waar vdl 17 staat dan MAGIX aanklikken dan vdl17 en gaat er een scherm open en daar staan de baks, gezien U opslaan heeft gekozen i.p.v. opslaan als is alleen het laatste zichtbaar mits U dit ook heeft overschreven
succes
Michael

ejbakker1 schreef op 06.09.2014 om 12:57 uur

Klopt, ik zie er zelfs wel 9 staan, maar "project_BAK3.MV_" is de meeste recente qua tijdstip (gisterenavond). Echter, als ik op dit bestand klik, komt de mededeling "kan niet openen, zoek een programma waarmee dit geopend kan worden". Nu zou dit uiteraard via Magix moeten kunnen, maar als ik via Magix "een bestaand project laden" wil doen, en naar deze directory surf, zie ik deze back-ups niet. Doe ik iets fout?

ejbakker1 schreef op 06.09.2014 om 13:35 uur

Beste Michael. Het is me gelukt. Pffff (opluchting). Je kunt via vdl17, via "bestand"en dan "back-up project laden" de MV-bestanden wél benaderen en dan openen. En gelukkig was er een back-up met het meeste van mijn werk er nog in. Hartelijk dank voor je hulp!!!!