jogwheel/shuttle verdwenen

hdereus schreef op 04.03.2015 om 23:25 uur

M'n jogwheel/shuttle is verdwenen. Als ik op het vierkantje met dehorizontale streepjes links boven in de monitor klik, zie ik dat  "zichbaar jogwheelshuttle" staat aangevinkt. Hoe krijg ik het terug? Ik weet niet of het met elkaar te maken heeft, maar als ik rechtsboven op het spoeltje klik om de fim te exporteren verschijnen er geen exportopties.

H.de Reus

Video de Luxe 2015 premium

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 05.03.2015 om 11:55 uur

Beste Henk,

Klik op linksboven op de drie liggende streepjes en vink Jogwheel aan. zie afbeelding

Succes,

Rob

hdereus schreef op 05.03.2015 om 17:12 uur

Dank Rob, maar dat deed ik al (zie mijn bericht). Het haalde alleen niets uit. Ik heb ook al zitten schuiven met het venster, omdat het wiel misschien egens verstopt was. Helaas ook nu geen wiel gevonden.

Voormalige gebruiker schreef op 05.03.2015 om 19:33 uur

Hallo Henk,

Ik heb de vraag niet goed gelezen. Heb je al geprobeerd alles terug te zetten op de staandaard waarde? Ga naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen op....

Succes,

Rob

hdereus schreef op 05.03.2015 om 22:25 uur

Hallo Rob,

Had ik ook al gedaan, echter zonder resultaat. Ik vind het ook zo vreemd dat het exporteerwieltje rechtsboven ook niet reageert als ik hier op klik. Ik dacht dat er een verband tussen beide was. Ben er nog steeds niet achter. Het finetunen lukt ook met de pijltjestoetsen, maar de jogshuttle werkt simpeler.

Weer bedankt voor je reactie!

Henk

Voormalige gebruiker schreef op 06.03.2015 om 09:12 uur

Hallo Henk,

1. kan je geen herstelpunt van Windows terugzetten. Neem een datum toen alles nog goed was.

2. deinstalleer en installeer VDL 2015 opnieuw

succes,

Rob

hdereus schreef op 06.03.2015 om 14:18 uur

Is misschien een goed plan, Rob.

Film is gelukkg af. Ik ga eerst een weekje vakantie houden.

Ik meld de vorderingen nog aan je.

Weer bedankt

Mvg.,

Henk

Voormalige gebruiker schreef op 06.03.2015 om 16:46 uur

Hallo Henk,

Geniet van je vakantie. Daarna heb je alle tijd om e.a. in orde te brengen.

Groet,

Rob