ISO bestand alvorens DVD Branden

Aletta schreef op 26.02.2017 om 19:46 uur

Werk met Video de luxe 2014 in windows 10

Als ik van mijn Video... via branden een ISO bestand creëer via image recorder, zie ik dat er tevens een M2TS file wordt aangemaakt en soms zie ik deze als AVCHD IMAGE klopt dit dat er twee bestanden worden aangemaakt tijdens het branden???

Zag dit niet eerder, vandaar mijn vraag.

Aletta

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 27.02.2017 om 10:54 uur

Hallo Aletta,

Bedoel je dit?

Ik verneem wel van je.

Groet,

Rob

Aletta schreef op 27.02.2017 om 11:46 uur

Dag Rob,

Ja precies!!! MT2S en AVCHD image, Nooit eerder gezien! En alles zelfde instelling.
Ik maak ook nog altijd een Mpeg4 (lukte niet) in dit geval een Mpeg2 van de film voor op de pc, maar weet niet of ik dat nu nog moet doen. De MT2S file is duidelijk SCHERPER. Bij mijn vorige video's heb ik deze files echt NIET aangetroffen. Vindt het wel verwarrend.

Maak altijd eerst een ISO die ik daarna brand op DVD.
Ben benieuwd naar je reactie, hoe of wat.
Trouwens een Mpeg4 kan ik NIET branden mis een codec die online met bijwerken niet lukt.
Groet, Aletta

Voormalige gebruiker schreef op 27.02.2017 om 14:11 uur

Hallo Aletta,

Misschien gebruik je deze door elkaar.

Bij Blu-ray krijg je "BD H264 Image" en bij AVCHD krijg je  "AVCHD Image"

Nu de codex vraag.

Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van VDL 2014 en klik dan op "als administrator uitvoeren" en probeer dan eens een mpeg4 te exporteren / branden

Groet,

Rob

Aletta schreef op 27.02.2017 om 15:03 uur

Dag Rob,

Brand alleen via AVCHD dus geen blueray, filmpjes zijn nooit langer dan 30 min. dus..
Dus...BD H264 Image nooit gezien! Het ging er mij om dat ik bij vorige filmpjes alleen maar ISO image zag.
Nu zie ik dat naast de ISO image er meer bestanden zijn aangemaakt met bestandsnamen AVCHD en MT2S.
Zou het liggen aan dat ik een diashow heb gemaakt met meest alleen Fotos????

Wat betreft het branden naar een Mpeg4 is op jouw aanwijzing helemaal gelukt!!!!!!!!!!!!!
Had gister wel mijn mail adres verandert i.v.m. volgende maand overgaan naar een andere provider.
Kreeg online dat het serienr. van VDL niet overeen kwam met mailadres. Maar...nadat ik deze had overgezet naar oud mail adres werkte het!!! DANK!!!😊
Groet, Aletta

Voormalige gebruiker schreef op 27.02.2017 om 15:45 uur

Hallo Aletta,

Op je vraag AVCHD moet ik het  antwoord schuldig blijven, ik kan het niet reproduceren. Maar als je gewoon kan branden en afspelen zou ik mij daar niet verder druk om maken.

Op je vraag Codex. Je serienummer is gekoppeld aan het emailadres waarmee je deze heeft aangemeld bij Magix.

Volgens mij kan je het emailadres wijzigen.

1. Ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ log hier in met je oude emailadres en wachtwoord
  2. Klik op gebruikersgegevens, daarna op gegevens wijzigen
  3. Wijzig je oude email adres in het nieuwe en klik op Wijzigingen opslaan.
  4. Let op, dat je bij het opnieuw inloggen bij Magix je het nieuwe e-mailadres moet gebruiken en activering van VDL 2014