Laatst nadat ik een complete herinstallatie van men pc deed en magix vdl 2014 terug installeerde zag ik dat ik nergens de optie terugvond om Mercalli te installeren..hoe kan dit??
Voormalige gebruiker
schreef op 25.03.2016 om 23:15 uur
Hallo Stefan,
Als ik het goed begrijp, heb je een een schone installatie van Windows versie X gedaan. Daarna heb je VDL 2014 geinstalleerd. Volgens mij is bij VDL 2014 geen Mercalli V 2.0 meegeleverd. Deze is wel met VDL 17 meegeleverd. Toen je een herinstallatie heeft gedaan, is ook VDL 17 waarschijnlijk verwijderd inclusief Mercalli. Wat u zou kunnen doen is zie het antwoord van RiVis. http://www.magix.info/nl/prodad-mercalli-expert-in-vdl-2014.knowledge.1027762.html
Ja het is de 2013 premium versie, ik heb al verschillende keren een herinstallatie in het verleden gehad, en telkens had ik terug de mercalli erbij. en zeker als je een format c doet, ben ik me ervan bewust dat alles eraf is. maar vind het heel vreemd dat mercalli nu opeens niet meer te bespeuren is. ik heb hier de mx premium 18 liggen (2012) en de opvolger ervan, op de achterkant vind ik de serieele nummers van bv: newbluefx IV, ProDAD adorage 13. Als ik juist ben zou op deze cd de mercalli moeten staan...maar nergens te vinden, niet op cd, niet bij aanvullende downloads in magix..dat vind ik wel vreemd :-)
Ok, na heel wat gegraaf in vroegere mails blijkt dat ik mezelf ooit heb geregistreerd voor VDL17, op een of andere manier uit men collectie verdwenen, en volledig vergeten. Maar geen probleem, we gaan hem van de magix site downloaden en hopelijk krijgen we het zo in orde, in ieder geval bedankt voor de antwoorden!
Voormalige gebruiker
schreef op 29.03.2016 om 20:54 uur
Hallo Stefan,
Tijdens de aankoop van VDL 17 werd Mercalli meegeleverd. Naast het serrienummer, die bij VDL 17 is meegeleverd, is bij mercalli ook een serienummer meegeleverd. Ik hoop dat je beide serienummers nog heeft.