Is Magix VDL Premium MX geschikt om onder Windows 7 Ultimate (64-bits) te werken?

c.horsten schreef op 22.04.2014 om 11:45 uur

Is Magix VDL Premium MX geschikt om onder Windows 7 Ultimate (64-bits) te werken?

Ik heb een desktop computer met Windows 7 Ultimate (32-bits) en daar is VDL wel op geinstalleerd, maar op mijn computer met Windows 7 Ultimate (64-bits)  blijft het programma met starten hangen op get venster: Hoofdscherm wordt geladen. Ik kom dus niet aan het invullen van het serienummer toe, want zo ver komt het programma niet.

WAt te doen??

Alvast dank Kees

Reacties

mi-bo schreef op 22.04.2014 om 11:58 uur

Beste Kees
Uw op roep gelezen.
MAGIX Vdl Prem MX werkt perfect onder Windows 7,op Uw 64 Bits Pc wordt namelijk alles omgezet naar 32 Bits, maar het probleem zou kunnen zijn dat U het maximale activeren heeft gepasseerd ( 3) en dient u een nieuwe activatie aan te vragen( dit  illegaal gebruik tegen te gaan)
gr
mido

c.horsten schreef op 22.04.2014 om 13:29 uur

Geachte Mido,

In een nieuwe activatie ook nodig na 3 keer installeren als je de dvd gekocht hebt.

NB: In een eerder antwoord kreeg ik te lezen/horen dat je zo vaak je wilt kunt installeren?

Moet ik wel og geen nieuwe activatie aanvragen?

Groet en alvast dank

Kees

mi-bo schreef op 22.04.2014 om 18:37 uur

Beste Kees, U kunt maximaal 3 x het product registreren, lees de bepalingen bij MAGIX .

Na die tijd dient u een bericht te sturen naar support@magix.net en zij kunnen U verder helpen.

gr

mido

c.horsten schreef op 23.04.2014 om 10:19 uur

Geachte Mido,

Het programma kan meerdere keren worden geinstalleerd. U spreekt echter over registreren. Mijn producten zijn allen geregistreerd, maar tot op heden kan ik het programma niet geinstalleerd krijgen op mijn computer en op de andere computers wel. Er zal dus wel iets fout zitten op mijn computer, maar de vraag is: "Wat??"

NB: Ik blijf het proberen, maar dank voor uw antwoord en meedenken.

Groet Kees