Is het normaal dat het afmixen van een opname (1film) zolang duurt?

GlennBeuze schreef op 12.11.2010 om 20:18 uur

Ik stel vast dat bij het voltooien van een film het afmixen zeer lang kan duren (soms 2uur voor een opname van 1uur)

Dan nog bestaat de kans er in dat het brandproces afgebroken wordt wegens een fout in de encodering.

 

Ik doe alles met de Magix software en toch krijg ik soms een fout???

 

 

-Software: Video Easy Red uw video's 3.0

-Hardware: Zware multimedia pc met dual core intel van Acer 'Aspire'

-Dvd's: TDK's of exxel van 4.7GB

 

Kan iemand mij te woord staan?

 

Groeten

Reacties

mi-bo schreef op 13.11.2010 om 12:02 uur

Beste, via uw mail al antwoord gegeven,

succes.

Kirderf schreef op 13.11.2010 om 13:29 uur

En mogen wij dat niet weten? Vraag voor mi-bo.

GlennBeuze schreef op 13.11.2010 om 13:42 uur

Kirderf,

 

Ik heb wel antwoord gekregen van mi-bo waarvoor dank maar volgens mij ligt het niet aan mijn 'nieuwe' pc... deze is zwaar genoeg.

het wil gewoon niet werken, ik installeer nu het programma opnieuw en zal nog moeten zien....

 

Ik krijg enkel maar encoder-problemen bij het brandproces en kan zelfs niet exporteren naar de PC onder MPEG2 files.... het proces stopt op 3/4.

 

Zijn er nog mensen met dit probleem?

 

Groeten

mi-bo schreef op 13.11.2010 om 14:54 uur


En mogen wij dat niet weten? Vraag voor mi-bo.

 

Beste u mag gerust weten wat er via de amil is geschreven, meneer had eerst een grabby die niet werkte, en heb hem via de mail aangeraden om een Magix pakket  RUV te kopen, dit heeft hy inmiddels gedaan, nu de ham vraag, het pakket werkt perfect als je analoog omzet naar digitaal Red uw videobanden, maar meneer wil mpeg2 bestanden waarvan wij niet weten waar ze vandaan komen omzetten, en dit is niet mogelijk

gr

mi-bo Team.

GlennBeuze schreef op 13.11.2010 om 15:46 uur

Concreet,

 

Mijn probleem is dat ik geen projecten kan branden, ook geen mpeg2 bestanden noch mvx bestanden, telkens krijg ik op 3/4 van het brandproces "encoderen mislukt " te lezen en kan er dus niet gebrand worden!

 

Ik kan dus niet verder, voor alle duidelijkheid met geen enkel bestand.

De mpgeg2 bestanden zijn bestanden die van video komen met de Magix Red Uw Video's, deze worden (soms) aangemaakt bij de opname van VHS, daarvoor dient het programma toch, niet?

 

Ik zoek dus nog steeds een oplossing om te kunnen branden...

Alles is ingesteld volgens het boekje en volgens de sitepagina's....

 

 

mi-bo heeft reeds nuttige tips gegeven, waarvoor mijn dank.

 

groeten