Is de nieuwe " VideoDeluxe MX Plus" als Upgrade , ook als "stand-alone" sotfware te installeren .

4ha61 schreef op 07.09.2011 om 12:56 uur

Is de nieuwe " VideoDeluxe MX Plus" als Upgrade , ook als "stand-alone" sotfware te installeren .Ik bedoel,moet mijn huidige (oudere versie) daarvoor op de harde schijf geinstalleeerd zijn van mijn PC  , of kan ik de nieuwe software direct installeren?

MVG,    waq@telenet.be

Reacties

FransS schreef op 08.09.2011 om 00:34 uur

ter verduidelikking van Lucky me, een Upgrade van Magix is altijd een nieuw programma zoals nu ook de nieuwe versie Video de Lux MX is geheel nieuw maar men noemt het bij Magix een UYpgrade.

Grt. Frans S.
 

bobbiaan schreef op 08.09.2011 om 23:31 uur

Beste allemaal,

Ik wil toch het een en ander nog duidelijker maken. Bij Magix producten gaat het altijd om nieuwe software. Er is dus geen ouder programma nodig om een nieuwer programma te installeren. Updates bij Magix betekent dat je als geregistreerd gebruiker van Magix programma's bent je een nieuwe versie van software tegen een gereduceerd tarief kan kopen. Deze aanbieding krijg je via het e-mail adres waarmee je inlog op je Magix account.

 

Mvg

Bobbiaan

wama4040 schreef op 11.09.2011 om 18:23 uur

Gedenk wel dat U met de oude versie al uw projecten afwerkt voor U ze verwijderd. Mijn bevindingen zijn dat U een project aangemaakt in een oudere versie niet kunt openen in de nieuwe versie

Veel succes

 

Guido