Invoegen animatie gif plaatjes in video de luxe 2015

norakolder schreef op 15.07.2015 om 10:11 uur

Hallo, mijn vraag over het invoegen van animatie gif plaatjes is hetvolgende. Ik heb mijn vriendin video de luxe 2015 aangeraden om filmpjes te maken zelf heb ik versie 2013 en ben daar heel tevreden over. Wat wil nou bij haar willen de animatie plaatjes niet bewegen ( bij mij doen die het wel) ik ben met teamvieuwer op haar comp.geweest om het te proberen maar nee idd het doet niks. Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dit komt. Ze is logisch teleurgesteld in het programma, wij snappen er  niets van. ( ik weet niet of het uitmaakt, zij woont in belgie, maar volgens mij maakt dat niet uit)

Gr.nora kolder

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 15.07.2015 om 14:36 uur

Hallo Nora,

Voorzover ik dit als forumlid kan zien, worden de gif-plaatjes aninmaties vanaf VDL2015 (64bits programma's) niet meer ondersteund. zie afbeeldingen.

VDL 2014 Premium 

Objecteigenschappen

Programma-instellingen

VDL 2015 premium

Objecteigenschappen

Programma-instellingen

Wat je wel zou kunnen doen is, om  via een video converter het gif bestand om te zetten naar een MPG of WMA file.

Succes,

Rob

PS. Gif animatie omgezet naar Mpeg en met VDL 2015 dit filmpje gemaakt.

Aanvulling: 16-07-2015 23:22uur

Dit antwoord kreeg ik van Magix Support: "Animated GIF wordt in de 64 bits versies niet meer ondersteund... dit gaat ook niet, in de volgende VDL versie, aangepast worden..."