Hoe kan ik de intro's / outro's van van VDL 2015 in mijn nieuwe versie 2018 zetten op mijn DVD kan ik niet vinden waar ze zijn . of hoe kom ik hier aan
ik werk nu met Magix deLuxe plus versie 17.2.159(UDP3) VC-code 8431 KA2
Fijn dat u mij oproep heeft gelezen, om uw vraag op dit forum te plaatsen. Zoals ik al in mijn antwoord op het andere forum heb aangegeven, zitten er in VDL 2018 premium 34 stuks in- en outro's. Ook de intro gordijn open en outro gordijnen dicht.
U schrijft dat u een DVD versie heeft. Misschien dat u nog niet alles heeft geïnstalleerd?
Ga naar hulp / extra inhoud installeren.
Klik op: "extra inhoud installeren"
Zelf heb ik VDL 2015 niet meer op mijn Pc's staan, maar ik ga voor u bekijken of de intro- outro, die in VDL 2015 staan, kan gebruiken in VDL 2018.
Ik heb speciaal voor u VDL 2015 weer geïnstalleerd. Morgen zal ik u een antwoord geven of u de in- en outro's kan integreren in VDL 2018. Persoonlijk denk ik van niet.
Ik wel een vraagje aan u, heeft u VDL 2015 naast VDL 2018 nog op je PC staan?
Groet ,
Bol / Rob
Ps. Via de Magix Store zijn in- en outro's te koop
3x gewijzigd i.v.m. met verbeterd antwoord en omdat een forumlid zijn antwoord heeft verwijderd. Ik vind dit jammer, omdat Bise nu geen antwoord meer krijgt op zijn vraag / opmerking
Sorry Mi-Bo , het is 2015 premium en ik koop NOOIT iets bij wat al compleet is. En tellen kan ik nog steeds als de beste. Dus ten overvloede nogmaals, Magix hoe kan dit?
Ik zie dat bij u de in- en outro's in VDL 2018 beginnen met het jaargetal 2016_ . Als ik bij de mijne kijk dan is dat niet het geval. zie afbeelding
Volgens u gebruikt u Magix video deluxe plus versie 17.0.2.159(UDP3) VC-code 8431 KA2 heeft, terwijl dit bij mij MAGIX Video deluxe premium versie 17.0.2.159(UDP3) UG-code 8432 KA2 is.
Dit zou e.a. kunnen verklaren. De vraag, die nu bij mij opkomt is, heeft u de VDL 2018 geïnstalleerd vanaf een DVD of heeft u de download versie gebruikt?
Als ik naar de versievergelijking kijk, zou je mogen aannemen, dat in alle drie de versies de in- en outro hetzelfde zijn.
heb jij misschien nog intro's/outro's die ik zou kunnen gebruiken ik zag dat jij veel had ?
tjima
Hallo Tjima,
Helaas kan ik aan uw verzoek geen gehoor geven, om in- outro's aan u te geven. De rede hiervoor is, dat dit illegaal is. Zoals ik al eerder heb geschreven, kunt u ze kopen in Magix Store of bij Catooh http://www.catooh.com/nl/sys/id/Katalog/area/8896/