Reacties

mi-bo schreef op 05.02.2018 om 13:30 uur

Tjima,

klik op sjablonen,

hier staat ook de intro\outtro.

klik op optie bij rode pijl en dan lijstweergave en het is overzichtelijker.

Groeten

Michael

wijziging door meer info

Bol schreef op 05.02.2018 om 14:40 uur

Hallo Tjima,

Fijn dat u mij oproep heeft gelezen, om uw vraag op dit forum te plaatsen. Zoals ik al in mijn antwoord op het andere forum heb aangegeven, zitten er in VDL 2018 premium 34 stuks in- en outro's. Ook de intro gordijn open en outro gordijnen dicht.

U schrijft dat u een DVD versie heeft. Misschien dat u nog niet alles heeft geïnstalleerd?

Ga naar hulp / extra inhoud installeren.

Klik op: "extra inhoud installeren"

Zelf heb ik VDL 2015 niet meer op mijn Pc's staan, maar ik ga voor u bekijken of de intro- outro, die in VDL 2015 staan, kan gebruiken in VDL 2018.

U hoor nog van mijn.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 05.02.2018 om 16:30 uur

Hallo Tjima,

Ik heb speciaal voor u VDL 2015 weer geïnstalleerd. Morgen zal ik u een antwoord geven of u de in- en outro's kan integreren in VDL 2018. Persoonlijk denk ik van niet.

Ik wel een vraagje aan u, heeft u VDL 2015 naast VDL 2018 nog op je PC staan?

Groet ,

Bol / Rob

Ps. Via de Magix Store zijn in- en outro's te koop

3x gewijzigd i.v.m. met verbeterd antwoord en omdat een forumlid zijn antwoord heeft verwijderd. Ik vind dit jammer, omdat Bise nu geen antwoord meer krijgt op zijn vraag / opmerking

Laatst gewijzigd door Bol op 05.02.2018, 18:22, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 05.02.2018 om 16:34 uur

Ik heb vdl 2015 nog staan en ik tel er 16!!!

Dus Magix hoe kan dit?

mi-bo schreef op 05.02.2018 om 18:59 uur

@ Bise,

Vermoedelijk heeft U intro bijgekocht het zijn er echt 13.

Aangekochte intro's via Catooh.com zijn niet te exporteren naar een ander MAGIX vdl pakket

Groeten

Michael

Bise schreef op 05.02.2018 om 20:03 uur

Sorry Mi-Bo , het is 2015 premium en ik koop NOOIT iets bij wat al compleet is. En tellen kan ik nog steeds als de beste. Dus ten overvloede nogmaals, Magix hoe kan dit?

tjima schreef op 06.02.2018 om 00:11 uur

Hallo Bol dit zijn de intor / outro's die bij mijn in magix vdl zitten .

inderdaad ik heb 2015 nog op de pc staan .

m.v.g

Tjima

Bol schreef op 06.02.2018 om 09:54 uur

Hallo Tjima,

Ik zie dat bij u de in- en outro's in VDL 2018 beginnen met het jaargetal 2016_ . Als ik bij de mijne kijk dan is dat niet het geval. zie afbeelding

Volgens u gebruikt u Magix video deluxe plus versie 17.0.2.159(UDP3) VC-code 8431 KA2 heeft, terwijl dit bij mij MAGIX Video deluxe premium versie 17.0.2.159(UDP3) UG-code 8432 KA2 is.

Dit zou e.a. kunnen verklaren. De vraag, die nu bij mij opkomt is, heeft u de VDL 2018 geïnstalleerd vanaf een DVD of heeft u de download versie gebruikt?

Als ik naar de versievergelijking kijk, zou je mogen aannemen, dat in alle drie de versies de in- en outro hetzelfde zijn.

Groet,

Bol

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.02.2018 om 13:04 uur

Hallo Tjima,

Om toch gebruik te kunnen maken van de In- en outro's uit VDL 2015, doe het volgende:

1. zet een vinkje bij "Verborgen Items"
  2. ga naar: C:\ProgramData\MAGIX\Video deluxe 2015 Premium
  3. maak op uw schijf een map aan BV IntroOutro 2015
  4. Kopieer nu de map IntroOutro naar deze map
  5. haal het vinkje weg bij "Verborgen Items" 
  6. start VDL 2018 klik op Computer en ga naar de map IntroOutro 2015
  7. sleep nu een van intro of outro met de extensie "CFX" naar uw videofragment op de tijdlijn, zoals u gewend bent.

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 06.02.2018, 13:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

tjima schreef op 06.02.2018 om 13:17 uur

heb jij misschien nog intro's/outro's die ik zou kunnen gebruiken ik zag dat jij veel had ?

tjima

Bol schreef op 06.02.2018 om 13:17 uur

Hallo Tjima,

Een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord.

1. ga op de IntroOutro 2015 en klik en op de rechtermuisknop en kies map als koppeling
  2. er word nu links een koppeling IntroOutro 2015 geplaatst
  3. klik op IntroOutro en zet de weergave op Grote Symbolen

Succes,

Bol

PC -1-

PC -2-

tjima schreef op 06.02.2018 om 13:28 uur

ik begrijp niet precies wat je bedoeld. ik kan de in en out tro's niet vinden in vdl 2015

tjima

Bol schreef op 06.02.2018 om 14:14 uur

Lees punt 1 t/m 6 van mijn eerste antwoord nog een keertje.

i.p.v Video deluxe 2015 Premium moet u waarschijnlijk Video deluxe 2015 Plus lezen.

Laatst gewijzigd door Bol op 06.02.2018, 14:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 07.02.2018 om 16:55 uur

heb jij misschien nog intro's/outro's die ik zou kunnen gebruiken ik zag dat jij veel had ?

tjima

Hallo Tjima,

Helaas kan ik aan uw verzoek geen gehoor geven, om in- outro's aan u te geven. De rede hiervoor is, dat dit illegaal is. Zoals ik al eerder heb geschreven, kunt u ze kopen in Magix Store of bij Catooh http://www.catooh.com/nl/sys/id/Katalog/area/8896/

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 07.02.2018, 17:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

tjima schreef op 07.02.2018 om 18:57 uur

snap ik hartelijk dank . gr Tjima

Bol schreef op 07.02.2018 om 19:33 uur

Hallo Tjima,

Het doet mij deugt om via een PB te horen, dat u de in- outro's heeft gevonden. Ik wens u veel plezier met het samenstellen van uw projecten.

Groet,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 07.02.2018, 19:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-