Interne en externe linken

wim-verheyen schreef op 19.08.2008 om 21:22 uur
Ik heb een pagina aangemaakt die niet weergegeven wordt in mijn navigatiebalk. Wanneer ik een interne link naar die pagina maak wordt deze niet weergegeven. Wanneer ik deze pagina wel zichtbaar maak in mijn navigatiebalk wordt de link wel weergegeven.

Wanneer ik een externe link maak naar een website wordt deze zichtbaar maar wel in de plaats van mijn site. Kan deze externe website niet weergegeven worden als een afzonderlijke website, zodat wanneer de externe afgesloten wordt, mijn site nog open staat.

Is het mogelijk animaties van een site op te slaan en deze dan uploaden in mijn site? Hoe doe je dit?

Groeten

Reacties

brrr schreef op 18.09.2008 om 16:07 uur
Ha die Wim,

Selecteer het object, waarop je de link wilt plaatsen. Dubbelklik erop of klik op het veld Eigenschappen. Vervolgens klik je in eigenschappen op  verlinking. Hieronder kun je aangeven of je link intern (binnen je eigen website) of extern moet zijn. Bij de interne links kies je in een drop-down menu de gewenste pagina van je website, voor de externe link geef je een gewenst website adres in, bijvoorbeeld www.pietjepuk.nl. Nu moeten de linken werken, uiteraard nadat je op de knop "publiceren" (bovenaan links) hebt gedrukt!
Je kunt in het menutje voor verlingking ook meteen kiezen of je de link (andere website dus) in een nieuw venster, of in het venster van je website geopend wilt hebben..

Natuurlijk kun je animaties op de site zetten. Gewoon ergens op je computer opslaan en vervolgens met je media manager uploaden. Vervolgens als object uit je eigen media in je website zetten en klaar is Klara.

Veel succes!!!!