het programma blokkeert continu ( aan het einde) met de volgende melding:
verzoek om geheugentoewijzing mislukt. Misschien is er geen geheugen beschikbaar, of is er een interne fout opgetreden.
Beste er is geen interne fout in het programma, maar door het bewerken van u foto's die vermoedelijk op 5\6 seconden staan, is het na berekenen met overgangen niet mogelijk om het goed te berekenen, maak van de lengte foto( via storybord modus) 8\9 seconden, en het probleem zal zijn opgelost. succes.
Hoi
Ben niet geheel eens met bovenstaande oplossing. Ik zit ook reeds een hele tijd met dit probleem. Of ik de tijd nu naar 6 of 30 seconden zet maakt niets uit. Het probleem lijkt meer te zitten in oneigenlijk geheugengebruik (of door windows of door videodeluxe). Mogelijk is ook dat de codec (programmacode op beelden te bekijken) niet geheel aansluit met de beelden. Ik gebruik .mov files die ik vanuit een canon camera heb ingelezen op de pc. Omdat dit quicktime beelden zijn loop je tegen het probleem van andere talen (quicktime is apple?). Tot op heden gebruikt videodeluxe de (oude) codecs van quicktime. Die blijken dus in de praktijk niet altijd even goed te werken.
Ik heb deze bug proberen te analyseren (op 2 pc's met verschillende pc's en verschillende geheugen). Het blijkt dat de fout begint op te treden als het videodeluxe bestand rond de 3500 kb groot is. Vanaf dat punt bigint het probleem van geheugentoewijzing. Knip je het bestand in 2 delen die je als film exporteerd kun je deze delen wel weer aan elkaar plakken in videodeluxe. En dan gaat het wel (maar dit is eigenlijk niet de bedoeling van videobewerking).