Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.05.2016 om 14:05 uur

Hallo  Silver,

Dit is een forum voor en door gebruikers. Zoals jij de vraag neerschrijft, snap niemand wat je vraag exact inhoud. 

1. Om welk programna gaat het?

2.  in welk vak plakken?

Groet,

Rob

silver.stone schreef op 07.05.2016 om 14:42 uur

Het is geen vraag, het is een opmerking waar meer mensen wat aan kunnen hebben. Ik werk met Video Deluxe en er zit een omissie in de instructievideo. Als jullie toestaan dat ik kan plakken in dit vak schrijf ik mijn opmerking opnieuw, anders moet je maar even in het vak kijken waar je wel kunt plakken.

Voormalige gebruiker schreef op 07.05.2016 om 14:54 uur

Beste,

Vergeef mij, maar u stelt toch echt een vraag, ik zie dit niet als een opmerking. U schrijft dat u geen zin heb op het opnieuw in te typen. Uw opmerking is zeer onduidelijk....Nogmaals wat bedoeld u met: "Ik werk met Video Deluxe en er zit een omissie in de instructievideo" ?

Ik weet wel wat omisie (weglatiing) is.

U schrijft "zie bij trefwoorden" .....Welke.?????

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 07.05.2016 om 16:45 uur

Beste,

Ik denk, dat ik het nu weet wat je bedoeld. U wilt een tekst, die u heeft geschreven, in dit vak plakken.

Dit doe je zo:

Deze tekst geschreven in het kladblok van Windows 10
Nu selecteer ik de tekst met CTRL+A
Kopieeren doe ik met CTRL+C
Met CTRL+V of met een klik op de rechtermuisknop plak ik het dan in dit vak van Magix.info

Groet,

Rob

PS. dit is een stukje tekst vanaf het internet.

omissie
Omissie betekent "weglating".
Een omissie is een fout door nalatigheid.
Dat is dus als iemand express iets niet doet, of vergeten is iets te doen.

silver.stone schreef op 08.05.2016 om 16:56 uur

Waarde Magixliefhebbers.

Als ik iets schrijf doe ik dat altijd met de nodige zorg uit respect voor de lezer. Dat kost tijd, zeker als je iets wilt uitleggen. Doe je dat op een internet invulformulier zoals dit waarin je niet-niet-niet kunt plakken (waarom niet?) en er zit ergens een scheetje of een bit dwars, dan gaat het versturen mis, dan ben je je tekst kwijt. Dat is me niet één keer overkomen maar vaak en dat heb ik dus afgeleerd. Daarom schrijf ik in een ander programma, bewaar de tekst en plak hem in het invulformulier.

Ik ben gestuit op een probleempje dat ontstaat als je een aanwijzing volgt van een (verder uitstekende) tutorial, en dat probleem me onnodig veel tijd heeft gekost. Dat heb ik uitgelegd om anderen te waarschuwen. Stuur me een ding waarin ik kan plakken en ik kan het delen.

Met vriendelijke groet,

Pieter