Instelling Plug in Manager

FriSe schreef op 30.04.2019 om 17:23 uur

Als ik in Magix Video de Luxe Premium 2019 de Plug in Manager inschakel, zie ik in het linkse veld alle plug-ins staan (ondanks dat de Magix handleiding rechts aangeeft). Ik activeer een object en plaats uit de plug-in: Hitfilm Movie Essentials Pack het effect Hitfilm Custom Gray. In de monitor zie ik nu onderstaande schermpje verschijnen. Mijn vraag is :wat moet ik daarmee? Als ik een getal verander zie ik wel een wijziging ontstaan, maar dat is een gok. Daarna druk ik op het x om het effectief te maken.

Andere effecten geven praktisch hetzelfde beeld, behoudens dat er af en toe wel een vakje komt waarin iets te kiezen valt. Ik zal vast wel iets verkeerd doen.

m.vr.gr.

FriSe

Reacties

Bol schreef op 30.04.2019 om 23:28 uur

Hallo Frise,

Het is niet de juiste manier om voor Hitfilm Movie Essentials Pack hiervoor de Plug-in Manager te gebruiken.

U moet het volgende doen:

1. ga naar: Effecten / Hitfilm Costum Gray
  2. activeer het gewenste filmfragment
  3. klik op "Toepassen"
  4. Nu kan je de gewenste instellingen maken en toepassen

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.04.2019, 23:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FriSe schreef op 01.05.2019 om 11:12 uur

Beste Rob,

Dit is de normale manier zoals ik het altijd doe. Dit geldt trouwens voor alle effecten.

Maar wat is dan de bedoeling van de Plug-in Manager?

Nergens vindt je tutorials of beschrijvingen hierover.

gr.FriSe

Bol schreef op 01.05.2019 om 16:57 uur

Hallo FriSe,

De plug-in manager is een manager, waar de effecten in wordt bijgehouden, die er op jouw PC staan geïnstalleerd. Het is niet de bedoeling om hiervan een effect te starten, het is wel mogelijk, maar niet de juiste manier.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.05.2019, 16:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

FriSe schreef op 01.05.2019 om 18:03 uur

Beste Rob,

Aangezien ik ook met Magix Video Pro X8 werk, heb ik daar ook eens geprobeerd of het daar hetzelfde effect geeft.

Wat schetst mijn verbazing, daar krijg ik met hetzelfde plug in effect wel het hele beeld.

Ik heb Magix Video de Luxe premium (versie 18.0.3.261) opnieuw op de standaardinstellingen teruggezet.

Dit heeft geen enkel effect. Het beeld blijft incompleet.

Nu kun je wel zeggen dat de Plug in manager niet gebruikt moet worden om een effect op te starten, maar het blijft vreemd. Als bijlage een printout van de Video de Luxe Premium en een printout van de Video pro X.

Ik heb het idee dat er toch iets met het programma niet klopt.

m.vr.gr.

FriSe

Bol schreef op 01.05.2019 om 18:18 uur

Hallo FriSe,

Wat jij bovenstaand laat zien is niet van Hitfilm Costum Gray. Ik het ook geprobeerd in Video Pro X(10) en krijg dit.

Ik weet bijna zeker, dat er niks mis is met de Magix programma's. Als je het zeker wilt weten, stuur een mailtje met jou vraagstelling, naar Magix Support.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.05.2019, 18:21, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

FriSe schreef op 01.05.2019 om 21:19 uur

Beste Rob,

Bedankt alvast voor je inzet. Ik leg het aan Magix Support voor. Als ik iets meer hoor, laat ik het weten.

m.vr.gr.

FriSe

Bol schreef op 01.05.2019 om 21:23 uur

Hallo FriSe,

Ik ben net zo benieuwd als jij, naar het antwoord van Magix Support.

Ik verneem wel van je.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

FriSe schreef op 08.05.2019 om 10:40 uur

Beste Rob,

Van Magix het volgende bericht ontvangen omtrent genoemd probleem.

Bedankt voor uw reactie. Mijn excuses voor mijn late antwoord.
Enige tijd geleden heb ik uw feedback doorgegeven aan de ontwikkelaars. 
Echter, wordt hier momenteel geen prioriteit aan gegeven.
Het is goed mogelijk dat dit in de toekomst weer aangepast zal worden.

M.a.w. ze geven wel aan dat het een foutje is. Hopelijk dat dit ooit nog eens opgelost wordt.

m.vr.gr.

FriSe

mi-bo schreef op 08.05.2019 om 11:08 uur

@FriSe

Beste FriSe.

Dank voor het plaatsen reactie & antwoord van MAGIX Support.

Sc6.

Michael

Bol schreef op 09.05.2019 om 15:04 uur

Beste Rob,

Van Magix het volgende bericht ontvangen omtrent genoemd probleem.

Bedankt voor uw reactie. Mijn excuses voor mijn late antwoord.
Enige tijd geleden heb ik uw feedback doorgegeven aan de ontwikkelaars. 
Echter, wordt hier momenteel geen prioriteit aan gegeven.
Het is goed mogelijk dat dit in de toekomst weer aangepast zal worden.

M.a.w. ze geven wel aan dat het een foutje is. Hopelijk dat dit ooit nog eens opgelost wordt.

m.vr.gr.

FriSe

Hallo FriSe,

Bedankt voor de terugkoppeling. Dat de ontwikkelaars van Magix hier geen prioriteit aangeven, is volgens mij, omdat deze onder effecten wel goed werken. In Photoshop 2019 is de Plug in manager niet aanwezig, wel Scannen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.05.2019, 15:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-