installeren na crash schijf met programma bestanden

enkelinius schreef op 14.12.2016 om 23:16 uur

Ik zit met een probleem. Tijdje terug is mijn harde schijf met programmabestanden gecrashed ( Niet mijn windows 7 64 bit schijf)

Bij het opnieuw installeren van video de luxe 2015 premium op een nieuwe schijf met ander stationletter, stuit ik op een probleem. Windows denkt dat er nog een nieuwere versie op schijf bestaat. Alleen deze schijf bestaat niet meer,Opnieuw installeren lukt niet.

Contact met magix loopt dood omdat ik de 2015 versie nooit geregistreerd heb en daardoor geen ondersteunig meer heb.Telefonisch kom ik ook niet in contact met ze. Ik heb wel de dvd en serienummer.

Met regedit alles van magix verwijderd. biedt geen uitkomst. Wat te doen? Deze week moet ik voor een klus een montage leveren.

Elke tip is welkom! Groet,

Joost

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 15.12.2016 om 07:14 uur

Wellicht iemand uit je omgeving vragen voor hulp, je kan n.l. in het bios iets regelen, stationletters e.d.

Voormalige gebruiker schreef op 15.12.2016 om 11:47 uur

Hallo Joost,

Het klinkt mij een beetje vreemd in de oren dat VDL 2015 premium niet geregistreerd is bij Magix. Zonder registratie werkt het VDL 2015 namelijk niet, tenzij het een illegale versie is. Daar ga ik niet vanuit. Je kan het zien of deze bij Magix is geregistreerd door te gaan naar:

1. http://www.magix.com/nl/ 
  2. Klik op het poppetje rechsboven en log hier in met het emailadres en wachtwoord
  3. klik op volgende.
  4. Klik op mijn producten
  5. zoek nu naar VDL 2015

Nu je probleem. Je kan de stationletter wijzigen in de letter die het ooit heeft gehad. Dit doe je zo:

1. ga naar schijfbeheer
  2. ga op de schijf staan waar je de stationsletter van wilt wijzigen
  3. klik op de rechtermuisknop en klik op stationsletter en paden wijzigen
  4. Klik op wijzigen en kies Deze stationsletter toewijzen.
  5. Wanneer de letter al in gebruik is, wijzig eerst deze schijf in een willekeurige letter

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat wel.

Succes,

Rob