Ik heb een tijd geleden Video easy gekocht via mijn oud e-mail adres op mijn oude laptop. Bij mijn aankoop van mijn nieuwe laptop heb ik deze opnieuw geïnstalleerd met mijn nieuw email adres maar nu kan ik video easy niet meer gebruiken
Als u uw emailadres hebt gewijzigd, dan hoeft u Video Easy 5 niet opnieuw te installeren. Bij het opstarten registreert u het programma met uw nieuwe emailadres.
Ik heb video easy al sinds 10 jaar op mijn oude laptop maar heb nu een nieuw laptop aangeschaft. Ik heb daar opnieuw video easy op gedownload. Probleem: als ik mijn video's inbreng in het programma om een film te maken dan heb ik geen geluid. Dit werkte wel op mijn oude laptop; Ik weet niet waar dat aan ligt, heb al vanalles geprobeerd. kan iemand mij helpen. Dank u
Video Easy 5.0 met een P2-serienummer kunt nog wel installeren vanaf de installatie CD schijf, maar niet meer updaten vanaf de Magix Server. Ook wil ik u verder er op wijzen, dat uw Video Easy 5.0 niet compatibel met Windows 11. Ik raad u aan om Magix Video Saver! 2023 aan te schaffen. Dit programma is een Plug & Play versie. U hoeft geen Drivers te installeren. Zie deze link: MAGIX Red uw video's! – Helpt bij het kopiëren van video naar dvd
Succes met u beslissingen,
Rob forum moderator
PS. zou u zo vriendelijk willen zijn om een volgende keer een eigenbijdragen aan te maken. Zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan. (magix.info). Zo houden wij het forum schoon en overzichtelijk. Alvast bedankt👍voor uw medewerking