Reacties

mi-bo schreef op 22.09.2011 om 13:29 uur

uw verhaal gelezen, wat heeft u gedaan of aangevinkt dat het op de D schijf terecht komt.

Als u niet precies weet hoe u moet installeren, installeer dan standaard en het wordt op de C schijf netjes neergezet,

kan je niet als de dvd in de dvd-speler//brander zit via start de dvd speler opzoeken en dan op die manier installeren, er kan natuurlijk ook een fout in de dvd zitten,maar dat kunt u het beste op een andere Pc of notebook uitproberen of het daar wel wilt opstarten

gr

elja75 schreef op 22.09.2011 om 13:37 uur

De D schijf is mijn DVD speler en ik installeer standaard. Verder weet ik heel goed hoe ik moet installeren, maar krijg hier geen kans om een schijf aan te wijzen. Het is een pop-up schermpje.

 

elja75 schreef op 22.09.2011 om 16:35 uur

Ik heb niets aangevinkt, de dvd in de dvd speler gestopt, start.exe aangeklikt, gekozen voor programma installeren. Dan verschijnt "please wait, preparing installation..." en komt er een schermpje overheen met de eerder genoemde melding, met rechtsonder het veld oké, als ik dit aanklik verdwijnt het en gebeurt er niets meer.

De Technische helpdesk is onbereikbaar, daarom probeer ik het hier.

mi-bo schreef op 22.09.2011 om 17:17 uur

Gezien Uw reactie heeft U alles gedaan wat hieronder is geschreven, de enige juiste oplossing dat wij nog kunnen aangeven een mail naar  , zij kunnen nog iets voor U betekenen

gr

lucky_me schreef op 23.09.2011 om 12:48 uur

start.exe aangeklikt? je hebt waarschijnlijk door de dvd gebladerd? bedoeling is in het openingsscherm van de dvd klikken op installeren magix video mx.

mvg

Luc

elja75 schreef op 23.09.2011 om 13:02 uur

Start.exe aangeklikt, maar dan gebeurt wat ik eerder schreef. Gisteren er een vakman bijgehaald en die kreeg het op de normale manier ook niet voor elkaar, maar via addon vonden we nog een exe bestandje en zo lukte het uiteindelijk toch. Maar normaal is het niet.

Bedankt voor het meedenken

wim-zadel schreef op 24.09.2011 om 11:24 uur

Ik lees bij alle reacties nog steeds niet, dat als je de installatie-DVD in je laadje stopt, je aan de linkerzijde een rij van gewenste programma's ziet. Dan klik je natuurlijk op de bovenste "Video deluxe MX installeren"  en dan gaat alles vanzelf. Dus niet via setup.exe. . . . . . ;-(

Wim

elja75 schreef op 24.09.2011 om 12:22 uur

Als ik de DVD in het laatje stop, gebeurt er niets. Er komt geen beginscherm. Daarom moet ik via verkenner naar de setup.exe van het schijfje die op dat moment in het laatje zit met de aanduiding D: schijf. Als ik op setup.exe klik komt het beginscherm met aan de linkerkant een rij van programma's en als ik dan op Video deluxe MX installeren klik, komt dat vervelende schermpje. Dus ik heb het wel op de normale manier geprobeerd.

bobbiaan schreef op 24.09.2011 om 13:06 uur

Beste Elja,

Je vraag gelezen en de antwoorden door genomen. Volg het advies van mi-bo op want als de DVD in de speler wordt geplaatst start hij automatische op en komt het menu waar diverse antwoorden over gaan. Dus neem contact op met en leg het daar neer.

 

Mvg

Bobbiaan

lucky_me schreef op 24.09.2011 om 20:54 uur

Eigenlijk was je probleem dan dat je dvd niet opstartte toen je hem in het laatje stopte. Daarvoor moet je, denk ik, te rade gaan bij de help van windows. ik deed dat even voor je en vond de volgende raad;

Er zijn verschillende oorzaken voor dit probleem. Automatisch afspelen wordt beperkt door Groepsbeleid, Automatisch afspelen is geannuleerd door een programma dat wordt uitgevoerd of de service die Automatisch afspelen nodig heeft om te starten wordt niet uitgevoerd.

U kunt het volgende proberen:

Vraag uw netwerkbeheerder of Automatisch afspelen wordt beperkt door Groepsbeleid en wat u kunt doen als dit het geval is.

Sluit andere programma's die storend kunnen werken en open het apparaat of de media rechtstreeks.

Ga als volgt te werk:

Klik achtereenvolgens op de knop Start , op Alle programma's, Bureau-accessoires, klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en klik vervolgens op Als administrator uitvoeren. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Typ net start shellhwdetection achter de opdrachtprompt en druk op Enter.

Start de computer opnieuw.

mvg

Luc