installatie video de lux 17 speciale editie

phebbles schreef op 23.07.2011 om 00:41 uur

Lieve mensen,

 

Ik heb op mijn pc op schijf D staan vdl 15 plus .Dit om ruimte te sparen op C.Nu bij installatie van vdl 17 kwam ik automatisch op de C schijf terecht. Ik heb nu nog maar 20 % over.Als ik dus films van  grote omvang ga importeren krijg ik een probleem.Is het niet mogelijk om vdl ook op D te plaatsen.

Bij vdl 15 kreeg ik de keuze op welke schijf ik het wilde plaatsen.Waarom geen keuze in vdl 17 ??

Ik heb Windows vista Home premium

 

 

Reacties

FransS schreef op 24.07.2011 om 10:46 uur

Hoi phebbles,

Als je met VdL 15 de film binnen haald zet je dit dan ook op de C: schijf?

Het is natuurlijk altijd verstandiger om het programma op de C: schijf te zetten en de films die je gaat binnenhalen op de D: schijf te capture,als je het programma gaat installeren en dat is bij VdL 17 iets anders als bij de 15 ,bij de 17 moet je aangeven dat je het zelf wil bepalen wat je gaat installeren en dan kun je aangeven waar je alles wil plaatsen dan kies je voor het programma de C: schijf en alle andere installeer je dan op de D: schijf deze moet natuurlijk wel voldoende zijn om alles op kwijt te kunnen.

Daarna moet je ook aan geven dat je de films die je capture naar de D: schiijf gaan .

Suc6 Frans S.

 

phebbles schreef op 24.07.2011 om 23:42 uur

Bedankt voor jullie goede raad.Het is inmiddels opgelost