installatie video de lux 16

vogeltje schreef op 21.08.2010 om 11:33 uur

Ik heb video de lux 16 gekocht.Maar als ik deze installeer op mijn pc gaat het goed tot dat deze bijna klaar is,dan krijg ik stteeds de foutmelding dat windows de bewerking heeft afgebroken en dan kan ik wel of niet een rapport verzenden.

 

Ik heb het al diverse malen geprobeerd maar het likt niet.

 

Weten jullie een oplossing hiervoor zodat ik wel video de lux 16 kan installeren?

 

Mis ik soms een programma?

Reacties

bobbiaan schreef op 21.08.2010 om 22:56 uur

Best vogeltje,

 

 

Voldoet de PC wel aan de minimale eisen die voor het programma nodig zijn.

 

 

Mvg

 

Bobbiaan

vogeltje schreef op 22.08.2010 om 09:59 uur

Beste Bobbiaan.

 

Ik dacht het wel want ik heb er windows xp prof op gezet met sp 2.

 

En ik heb er ook speciaal nog een extra geheugen bij gezet ik heb nu 768 mb.

 

De processor is amd sempron (+m) 3000 t.

 

Ik dacht dat dat toch wel moet werken.

 

Maar na 99% van het installeren van Magix delux 16 geeft hij aan dat windows het programma heeft afgesloten door een fout.

bobbiaan schreef op 22.08.2010 om 11:44 uur

Beste........,

 

Is windows geheel up to date? dus bijgewerkt tot vandaag met de update's. Hier komen de eisen die minimaal nodig zijn voor het bewerken van standaard videomateriaal. Let vooral op processor snelheid en de resolutie van de videokaart.

 

o Intel® Pentium® 4 of AMD AthlonTM vanaf 1 GHz en hoger (DV-to-MPEG-2- transcoding/screen capturing minstens 2 GHz processorkracht)
o 512 MB werkgeheugen
o 1 GB vrije ruimte op de harde schijf en dvd-station voor de programma-installatie
o Grafische kaart met een beeldschermresolutie van minstens 1024x768
o Meerkanaals geluidskaart aanbevolen voor Surround-geluidsbewerking

Minimale eisen voor HD-bewerking: 
o Intel® Intel® Pentium® vanaf 3 GHz met hyperthreading of Dual Core met minstens 1,3 GHz
o 1 GB werkgeheugen (2 GB of meer aanbevolen)
o DirectX® 9.0c-compatibele grafische kaart, min. 128 MB werkgeheugen op de grafische kaart en Pixelshader 2.0, ATI X300 en beter, NVIDIA GeForce 6600 en betero Intel® Core™ 2 Quad-processor met 2,66 Ghz
o 3 GB werkgeheugen
o ATI Radeon HD 3000-serie en hoger met 512 MB VRAM

Aanbevolen configuratie voor AVCHD-bewerking
 

Ondersteunde apparaten
o IEEE1394/FireWire/DV/i.Link-interface voor gebruik met DV/HDV-camcorders
o USB-camcorder (DVD/harde schijf/geheugenkaart) en webcams
o  VfW- of DirectShow®-compatibele video-, TV- of grafische kaart met video-ingang
o WDM-compatibele TV-tuner-kaart, DirectX®9 en BDA-driver-compatibele DVB-T/S-tuner-kaart
o Blu-rayTM-, DVD-R/RW-, DVD+R/RW-, DVD-RAM- of CD-R/RW-brander

 

 

 

Mvg

 

Bobbiaan