Installatie met hordes

Midimaster schreef op 01.03.2020 om 19:34 uur

Hallo,

van de week de upgrade naar videodeluxe 2020 gekocht en gedownload. Vandaag ben ik met de installatie begonnen, maar na vier uur!! is het nog niet compleet geinstalleerd. Systeem is Windows 10 Home.

Eerst duurde het eeuwen voordat het installatieprogramma VideoDeluxe ging downloaden. Soms stopte de installatie en moest ik weer op Doorgaan klikken. Uiteindelijk startte de installatie en is het programma (v19.0.1.23 UDP3) geïnstalleerd, maar nu stagneert alle extra content die ik nog kon downloaden. Ik durf niks meer te updaten op deze manier, want elke keer gaat het mis.

Bij Music Maker (ander topic weet ik) ook hetzelfde probleem vanuit het programma updaten lukt niet.

Wie het weet mag het zeggen..

Grt

Aad

Reacties

mi-bo schreef op 01.03.2020 om 19:46 uur

@Midimaster

Beste Aad.

Al gekeken of het installeren van extra programma als moderator beter gaat.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Midimaster schreef op 01.03.2020 om 20:10 uur

Ik heb 200mb/s download 25mb/s upload via kabel dus dat mag geen probleem zijn. De update van VDL werd net wel netjes gedownload en geinstalleerd. De extra content schijnt steeds te blijven hangen. Spring spontaan op pauze en ik moet continue op Doorgaan klikken.

Start dit nu op vanuit VDL.

Heb VDL gestart als administrator. En nee ik ben geen moderator.

Grt

Aad

https://imgshare.io/image/oLggg

mi-bo schreef op 01.03.2020 om 20:22 uur

@Midimaster

Beste Aad.

Slip op de Pen om 19.46 uur.

Moderator moet administrator zijn.

Sorry

Heeft U wel aangegeven dat wat gedownload moet worden op de C schijf onder installation manager moet worden gezet .dit kan later weer verwijderd worden als de ong 8 Gb een opslag probleem is.

Met vriendelijke groet,

Michael

Midimaster schreef op 01.03.2020 om 20:35 uur

Michael ,
kan gebeuren.

Ja dat heb ik aangegeven en de 1e 2 extra’s heeft ie ook daadwerkelijk gedownload en opgeslagen. Daarna niks meer. En ik moet dit oproepen vanuit VDL zelf (onder menu hulp).

Grt
Aad

mi-bo schreef op 01.03.2020 om 20:42 uur

@Midimaster

Beste Aad.

Dank voor Uw Feedback.

Dit is vervelend,ja de enige mogelijkheid is om het een voor een te activeren en als alles is gedaan wordt het nadat alles is geactiveerd wel uit gepakt

(maar wel via de optie C:\Users\uw naam\ documents \ MAGIX downloads )

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aangebracht ivm meer info + PNG

Midimaster schreef op 01.03.2020 om 21:10 uur

Krijg het nog niet eens gedownload, laat staan geïnstalleerd of geactiveerd !

mi-bo schreef op 01.03.2020 om 21:33 uur

@Midimaster

Beste Aad.

Misschien staat de antivirus +firewall te scherp afgesteld .

Een optie Firewall even uitschakelen en kijken of het dan wel gaat

Sc6

Michael

Midimaster schreef op 01.03.2020 om 21:49 uur

Michael,

had mijn antivirus uitgezet, maar webshield stond nog aan. Ook Defender Firewall uitgezet en nu loopt ie idd door.
Tnx.

Grt

Aad

ps. Je zou verwachten iets van een melding te krijgen, vandaar dat je niet in die richting zoekt.

mi-bo schreef op 01.03.2020 om 22:21 uur

@Midimaster

Beste Aad.

Goed bericht, nu kunt zich verdiepen in het mooie nieuwe MAGIX vdl product.

Veel montage plezier.

Met vriendelijke groet,

Michael

Midimaster schreef op 01.03.2020 om 22:25 uur

Idd tnx!! 👍🏻

Kees-Haremaker schreef op 02.03.2020 om 08:54 uur

Hallo Aad, binnen Windows 10 kan je één en ander instellen en of controleren, zie plaatjes
Dit gelezen in COMPUTER Totaal! aflevering 4 april 2020 jaargang 28 over beveiliging van je Windows 10 i.v.m. de laatste ontwikkelingen over IT crimenologie (Hackers)
Hun conclusie is dat de beveiliging van de huidige W10 Defender optimaal is t.o.v. het verleden waar Mycrosoft toen niet veel energie in stak, maar nu wel.
In dit kader is het alleen volgens hun van belang nooit vreemde mails te openen maar direct naar de SPAM te verwijzen en te deleten.

bij dit plaatje even bewerken en beveiliging aanklikken ik heb daar een rood pijltje vergeten te plaatsen

Mvg Kees