Ik heb sinds een aantal weken last van een instabiel Video de Luxe. Regelmatig stopt het programma en start dan weer opnieuw op. Is dit bij anderen ook bekend?
Het probleem, dat het programma regelmatig stopt en dan automatisch weer opstart, komt regelmatig voor. Hier kunnen verschillende oorzaken ten grondslag liggen. Je kunt als eerste proberen wat Mi-Bo beschrijft uitvoeren. Maar meestal heeft dit niet het gewenste resultaat. Het kan zijn het Videodeluxe.ini bestand corrupt is. Uit ervaring weet ik, dat in het INI bestand ook nog je persoonlijke instellingen bewaard worden, die niet door een programma reset worden verholpen. Verwijder het videodeluxe.ini bestand en start VDL 2019 op. Nu wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt. zie afbeelding
Video de :Luxe 2019 blijft ongelooflijk onstabiel. Dacht het eerst opgelost te hebben met een driver update van de grafische kaart. Heb echter nog steeds problemen met de stabiliteit van VDL.Dit is het enige programma op mijn laptop dat onstabiel is. Programma klapt meerder keren als ik met een video montage bezig ben.
Wat spijtig om te horen, dat na het udaten van de drivers van je grafische kaart, toch niet het gewenste resultaat hebt opgeleverd. Dat VDL 2019 het enige programma zou zijn dat onstabiel op uw laptop draait, dat kan wel degelijk.
Kunt u hier opgeven:
welke besturingsversie van Windows is er op je Laptop geïnstalleerd
wat is het type Laptop
welk videokaart
heb je VDL 2019 al eens geheel gede-installeerd en opnieuw geinstalleerd
Ik werk met W10 64 bits Home edition. Is volledig bijgewerkt.
Ik heb een BSO laptop met een I7 4710MQ 2,50Gz processor, 16 Gb intern geheugen en 2 1 TB harde schijven. Plaats van programmatuur en videobestanden zijn gescheiden (op verschillende harde schijven).
Videokaart: Geforce GTX 860M, volledig bijgewerkt met de laatste drivers.
Ik heb VDL al een paar keer volledig gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Allemaal zonder resultaat.
Videokaart GeForce GTX 860M versie 418.81 release datum 4 februari 2019
Verschillende keren VDL verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Het enige wat ik kan beoordelen is, dat uw processor I7 4710MQ 2,50Gz uit 2015 aan de minimale systeemeisen voldoet om Video Deluxe 2019 te kunnen gebruiken, maar VDL 2019 zal, naar mijn inziens, op uw systeem, niet zo soepel lopen.
Gezien het feit dat het programma het lang wel gedaan heeft en ik ruim voldoen aan de minimum eisen die gesteld worden door het programma, lijkt me bovenstaande niet juist. Ik vermoed dat het opnieuw de videokaart is en laat het programma nu werken met de interne videokaart. Tot nu toe gaat het goed, maar ik ben voorzichtig.