Reacties

mi-bo schreef op 24.01.2019 om 09:49 uur

@David_W

Beste David,

Ga naar bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar Standaardwaarde is een optie.

Heeft U via hulp online actualiseren gedaan voor laatste nieuwe download update.

En via hulp, extra inhoud geïnstalleerd.

Mvg

Michael

Bol schreef op 24.01.2019 om 11:18 uur

Hallo David,

Het probleem, dat het programma regelmatig stopt en dan automatisch weer opstart, komt regelmatig voor. Hier kunnen verschillende oorzaken ten grondslag liggen. Je kunt als eerste proberen wat Mi-Bo beschrijft uitvoeren. Maar meestal heeft dit niet het gewenste resultaat. Het kan zijn het Videodeluxe.ini bestand corrupt is. Uit ervaring weet ik, dat in het INI bestand ook nog je persoonlijke instellingen bewaard worden, die niet door een programma reset worden verholpen. Verwijder het videodeluxe.ini bestand en start VDL 2019 op. Nu wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt. zie afbeelding

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2019, 11:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

David_W schreef op 24.01.2019 om 11:29 uur

Beste Michael,

Bedankt voor je tip. Het heeft helaas niet geholpen. Rob: ik ga het proberen. Ook jij bedankt voor je moeite. Als het wat oplevert, zal ik dat melden.

Groeten,

David

David_W schreef op 29.01.2019 om 12:56 uur

Inmiddels is het probleem volgens mij opgelost. Bleek een driver van de grafische kaart te zijn.

Bol schreef op 29.01.2019 om 13:11 uur

David,

Het is fijn om te lezen, dat jouw probleem, waarschijnlijk is opgelost,

Succes met het samenstellen van je projecten,

Mvg. Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 01.02.2019 om 15:36 uur

Hallo allen toevallig zojuist een nieuwe versie een paar minuten geleden geinstalleerd zie plaatje

Mvg Kees

mi-bo schreef op 01.02.2019 om 17:32 uur

@Kees-Haremaker

Beste Kees

Via de link hieronder kunt U zien wat er verbeterd is

https://www.magix.info/nl/forum/25-01-2019-download-update-voor-magix-vdl-2019-versie-18-0-2-233--1221307/

Mvg

Michael

David_W schreef op 10.02.2019 om 17:06 uur

Video de :Luxe 2019 blijft ongelooflijk onstabiel. Dacht het eerst opgelost te hebben met een driver update van de grafische kaart. Heb echter nog steeds problemen met de stabiliteit van VDL.Dit is het enige programma op mijn laptop dat onstabiel is. Programma klapt meerder keren als ik met een video montage bezig ben.

Bol schreef op 10.02.2019 om 18:17 uur

Hallo David,

Wat spijtig om te horen, dat na het udaten van de drivers van je grafische kaart, toch niet het gewenste resultaat hebt opgeleverd. Dat VDL 2019 het enige programma zou zijn dat onstabiel op uw laptop draait, dat kan wel degelijk.

Kunt u hier opgeven:

1. welke besturingsversie van Windows is er op je Laptop geïnstalleerd
  2. wat is het type Laptop
  3. welk videokaart
  4. heb je VDL 2019 al eens geheel gede-installeerd en opnieuw geinstalleerd

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.02.2019, 18:53, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

David_W schreef op 10.02.2019 om 22:46 uur

Ik werk met W10 64 bits Home edition. Is volledig bijgewerkt.

Ik heb een BSO laptop met een I7 4710MQ 2,50Gz processor, 16 Gb intern geheugen en 2 1 TB harde schijven. Plaats van programmatuur en videobestanden zijn gescheiden (op verschillende harde schijven).

Videokaart: Geforce GTX 860M, volledig bijgewerkt met de laatste drivers.

Ik heb VDL al een paar keer volledig gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Allemaal zonder resultaat.

Bol schreef op 11.02.2019 om 17:26 uur

Hallo David,

U heeft alles al gedaan:

1. Videokaart GeForce GTX 860M versie 418.81 release datum 4 februari 2019
  2. Verschillende keren VDL verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

Het enige wat ik kan beoordelen is, dat uw processor I7 4710MQ 2,50Gz uit 2015 aan de minimale systeemeisen voldoet om Video Deluxe 2019 te kunnen gebruiken, maar VDL 2019 zal, naar mijn inziens, op uw systeem, niet zo soepel lopen.

Mijn advies: leg u probleem voor aan Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php

Succes

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.02.2019, 17:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

David_W schreef op 12.02.2019 om 13:08 uur

Gezien het feit dat het programma het lang wel gedaan heeft en ik ruim voldoen aan de minimum eisen die gesteld worden door het programma, lijkt me bovenstaande niet juist. Ik vermoed dat het opnieuw de videokaart is en laat het programma nu werken met de interne videokaart. Tot nu toe gaat het goed, maar ik ben voorzichtig.

Bol schreef op 12.02.2019 om 14:00 uur

Hallo David,

Vandaar mijn advies contact op te nemen met Magix Support, zij kunnen je laptop met een programma uitlezen en u van advies voorzien.

Dit forum is voor en door Magix gebruikers. Geen van deze forumleden zijn werkzaamzaam noch in dienst van Magix Support.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-