Ingeladen beelden drone lopen niet h34eertwegh schreef op 20.08.2017 om 00:47 uur Ik werk met pro 9 op een i7 pc. ingeladen beelden van de drone dji phantom 4 MP4 1920x1080 lopen niet of schokkerig. Wel na exporteren en opnieuw inladen. Als ik de beelden rechtstreeks vanaf sd kaart bekijk lopen ze prima. Wie kan me helpen alvast bedankt Henk Terug naar de post
Reacties Voormalige gebruiker schreef op 20.08.2017 om 11:40 uur Hallo Henk, Je schrijft dat het beelden zijn format MP4 1920 x 1080, maar met welke frames per sec zijn de beelden opgenomen? Na het exporteren en opnieuw inladen dan geen schokkerig beeld. In wat voor format exporteer je ze en met welke frames per seconde? Als je de beelden, die je rechtstreeks vanaf SD bekijkt, dan kunnen ze in Windows media Player zonder haperingen worden afgespeeld. Groet, Rob mi-bo schreef op 20.08.2017 om 12:41 uur Hallo Henk, Is ook al geprobeerd om de beelden rechtstreeks van de drone camera te importeren in MAGIX Video Prox9. Dan wordt de camera namelijk als harde schijf gezien, wel de cd/dvd die bij de camera is geleverd eerst op de Pc installeren gr Michael 1