Reacties

Bol schreef op 14.11.2024 om 15:17 uur

@janiem

Hallo Jan,

U hoeft VDL 2016 niet te verwijderen het mag wel. Als u VDL 2016 niet verwijder dan kunt in beide VDL versies een project maken, maar u kunt / mag deze niet tegelijk opstarten, want dan kunt u conflicten krijgen.

.....VDL 2025 gekocht en gedownload echter nu met de mededeling dat er 27 dagen getest kan worden, wat houdt dit in?..... 

Dit houdt in, dat u nog steeds met een trailversie werkt. Als het goed is, hebt u een opdrachtbevestigingsmail ontvangen met daar in een P3-serienummer. Met dit P3-serienummer kan u dan VDL2025 activeren en registreren. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janiem schreef op 14.11.2024 om 20:11 uur

Dank!

janiem schreef op 14.11.2024 om 20:53 uur

Rob, Installeren goed gelukt echter, bij de inleidende video's (tutorials) wordt Engels gesproken. Wel gevraagd om te vertalen naar het Nederlands. Is er wel de mogelijkheid?

Bol schreef op 14.11.2024 om 23:08 uur

@janiem

Hallo Jan,

Het doet mij deugd op te lezen, dat het installeren gelukt is. Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

......bij de inleidende video's (tutorial) wordt Engels gesproken. Wel gevraagd om te vertalen naar het Nederlands. Is er wel de mogelijkheid?.....

Magix Duitsland heeft ervoor gekozen om de Tutorials in het Engels op het forum te zetten. Hier hebben wij als moderators geen invloed op, maar op YouTube staan genoeg demofilmpjes.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 15.11.2024, 12:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-