Reacties

SP. schreef op 19.10.2024 om 23:28 uur

@croos Verdwijnt de lijn als u op het vergrootglaspictogram in de rechterbenedenhoek van de Arranger klikt en vervolgens naar een andere weergavemodus overschakelt?

Does the line go away if you click on the magnifying glass icon in the bottom right corner of the arranger and then change to another view mode?

croos schreef op 20.10.2024 om 14:57 uur

bij het opnieuw opstarten is het streepje weg ik laat het nummer spelen en het stopt terug op diezelfde plaats en dan komt het streepje terug.

Bol schreef op 20.10.2024 om 16:31 uur

@croos

Hallo Croos,

Wat is uw Music Maker versie?

Er kan ook een foutje zitten in de opbouw van uw muziekarrangement. Wat u zou kunnen uitproberen is om Music Maker terug te zetten op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen herstellen. Een waarschuwing vooraf. Al uw persoonlijke instellingen worden ook gereset.

Succes,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.10.2024 om 16:47 uur

@croos

Hallo Croos,

Ik heb uw probleem van de rode lijntjes kunnen reproduceren, alleen bij mij stopt het afspelen niet. Door met de muisaanwijzer over de rode lijntjes te vegen, verdwijnen deze weer als sneeuw voor de zon.

Met vriendelijke groeten,

Rob
Forum Moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2024, 16:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

croos schreef op 20.10.2024 om 18:02 uur

ik vind het heel raar, ik heb al meer dan 200 nummers gemaakt en ben dat nog nooit tegen gekomen, bij de andere nummers heb ik dit niet voor. Alvast bedankt

Bol schreef op 20.10.2024 om 18:34 uur

@croos

Hallo Croos,

Ik vind het ook zeker raar, dat u na ca. 200 nummers gemaakt te hebben dit probleem krijgt. Maar het kan altijd alsnog gebeuren. Er hoeft maar één bitje zijn omgevallen, die dan uw problemen kan veroorzaken. Helaas heb ik het antwoord hier ook niet op. Maar als u een ander nummer arrangeert, hebt u dan nog last van dit probleem? Zo niet, dan kan zijn dat uw MMM projectbestand op en of andere manier corrupt is geworden.

Met vriendelijke groeten,

Rob
Forum Moderator

PC -1-

PC -2-