In menu bijmeerdere hoofdstukken terug laten springen naar menu na elk hoofstuk

George60 schreef op 18.09.2011 om 14:48 uur

Ik mis de mogelijkheid in Magix om bij branden op te geven dat na elk hoofdstuk weer naar menu gesprongen moet worden.

Het kan alleen als je de hoofdstukken apart als projekt opslaat en als zodanig weer in een projekt inleest.

Ik vind dit heel lastig en omslachtig. Waarom niet de keuze mogelijkheid toegevoegd op de tijdlijn om daar reeds te kunnen bepalen wat gedaan moet worden na een hoofdstuk.

Als vb

10 hoofdstukken in film op tijdlijn

keuze 1: helemaal afspelen (wat het programma nu doet) springt terug na hoofdmenu na de hele film!!

keuze 2: na elk hoofdstuk terug naar menu (kan nu niet vanaf de tijdlijn, je moet elk hoofdstuk apart als projekt inladen, dan kan het wel

Dit is dus erg omslachtig.

Iets voor een update??

Reacties

magixagent schreef op 18.09.2011 om 14:58 uur

U bent aangekomen op het punt om te gaan branden, net zoals de laatste 3 versies van vdl klik met de rechter muis op icoon in preview venster, ga naar eigenschappen en uw vraag is beantwoord,

bij de support afdeling staan ze open voor verbeteringen.

gr

Magix freak,

George60 schreef op 18.09.2011 om 15:56 uur

Dat met de rechtermuisknop is bekend, maar er staat toch echt Actie aan fimeinde, niet actie aan hoofdstuk einde en dat is wat ik graag zie toegevoegd!

bobbiaan schreef op 18.09.2011 om 22:40 uur

George,

Heb je iets aan het volgende, maak gebruik van het filmblik. Zet elke film(bv die 10) als aparte films in het filmblik en dan heb je denk ik wat je graag wil hebben. Als een film is afgespeeld komt het hoofdstuk menu weer voor te staan

 

Mvg

Eveneens een Magix fan.

 

Cinecor schreef op 19.09.2011 om 15:50 uur

George,

Heb je iets aan het volgende, maak gebruik van het filmblik. Zet elke film(bv die 10) als aparte films in het filmblik en dan heb je denk ik wat je graag wil hebben. Als een film is afgespeeld komt het hoofdstuk menu weer voor te staan

 Waar vind ik "het filmblik" en wat is dat voor iets?