In Magix Videodeluxe premium 16 als ik via a/b een adorage effect wil invoegen geen voorbeeld

sterredag schreef op 17.02.2011 om 14:46 uur

Ik ga in het programma bij de afbeelding naar het a/b tje en klik daar adorage effect aan. Vervolgens klik ik weer op het a/b-tje en dan instellingen.... als ik dan bijvoorbeeld bij vol.1 een effect wilt uitkiezen dan zie ik geen voorbeeld en krijg ik: Error, can't load image file.

 

Inmiddels heb ik het programma 3 x opnieuw geinstalleerd, de laatste keer alles verwijderd wat ik kon vinden (eerst gedeinstalleerd) ook dat help niet.

 

Het gekke is dat ik bij de installatie van Mercalli ook niet gevraagd bent om de code... de eerste keer heb ik doen via contactsupport een of andere nieuwe code ontvangen, met een .exe file die ik moet draaien. Geen idee of dat geholpen heeft, kan dat nergens aan terugzien. De eerste keer werkte bovenstaande nog wel voordat Mercalli geinstalleerd werd.

 

Wie weet er voor mij een oplossing

 

Reacties

mi-bo schreef op 17.02.2011 om 16:09 uur

beste,

ga eerst naar  het stukje waar U de adorage effect wilt toepassen.

klik dan op a/b adorage instellingen// ga dan naar de volume die u in het pakket heeft zitten, klik deze open ,

dubbel klik op het icoon en u zult zien dat het geactiveerd wordt,

opnieuw adorage installeren via extra softwae onder hulp, en dan aangeven dat het geinstalleerd moet worden in vdl

succes.