importeren videoscenes

plagge schreef op 10.02.2009 om 11:46 uur
Ik ben een beetje aan het stoeien met MAGIX Video deluxe 15 Plus Trial. Het valt mij op dat ik een twintigtal scenes (AVI)die ik op de harde schijf heb staan in mijn computer niet tegelijk kan selecteren en zo in een keer in mijn nieuw aan te maken project kan zetten. Wat doe ik fout?

Is er tijdens het scrubben geen geluid? Bij mijn oude programma was dat wel het geval.

Tweede vraag: als ik op een reactie op mijn vraag een antwoord wil geven waar kan ik dan de knop: antwoorden vinden? Ik ben nieuw op deze site maar ik heb nog niet echt door hoe e.e.a. werkt.

bedankt voor de reactie.

Reacties

willemb2 schreef op 10.02.2009 om 15:36 uur
In het scherm "Bewerken" kan je de bestanden vanuit een Windows map naar het scene-overzicht slepen. En daarna kan je wel gaan slapen ;^)
Op één van de PC's waar ik het geprobeerd heb vond ik de PC soms de volgende morgen terug met een enerme hoeveelheid foutmeldingen "geheugen-aanvraag mislukt" o.i.d.
mi-bo schreef op 10.02.2009 om 16:43 uur
Beste, dit is mogelijk maar wat is de processor sterkte, en grafische kaart van Uw Pc,
de 15 versie vraagt erg veel reken kracht.
wat betreft de avi bestanden waar komen deze vandaan,en hoelang duurt een project, u moet rekening houden met 1 uur film dat dit omgerekend 13 Gb is.
Er zit wel degelijk in het scrubben menu, als uitgang geluid, maar dit zou kunnen bij de trial versie waarU niet de 23mb upload kan binnen halen dat dit uitgeschakeld is.
wat antwoorden betreft u kunt uw vraag openen en onder uw eerste vraag stelling verder antwoord geven, gr mi-bo
mi-bo schreef op 18.02.2009 om 13:06 uur
fijn dat U zelf een antwoord heeft gevonden op uw eigen vraag, veel proberen en oefenen, baart kunst, er is inmiddels een mooi boek door magix( vdl 15) uitgebracht geschreven door Visual Steps, waar u bladzijde voor bladzijde met een 60 dagen demo dvd, het programma uit kunt proberen( online bij magix voor €19,99 te bestellen), is de moeite waard. succes.