importeren video van analoge bron lukt niet meer

vorster schreef op 01.02.2011 om 11:07 uur

Ik heb kortgeleden Magix red uw video’s 3.0 aangeschaft om een VHS band over te zetten naar mijn pc, te bewerken en naar een dvd te branden.
Dat ging allemaal goed.
Maar nu opeens niet meer. Als ik nu weer een deel van de band wil importeren krijg ik een zwart scherm te zien als ik Video’s van een analoge bron wil importeren.
Terwijl er geen instellingen zijn aangepast, althans niet bewust.
Ik heb het programma en USB-videowandler2 verwijderd, het register geschoond en ze opnieuw geïnstalleerd. Daarna weer de update van Magix gedownload, maar het resultaat is nog steeds dat ik geen beeld krijg bij het importeren en dat de import dus ook niet lukt.

Mijn instellingen zijn de volgende:
Video’s van analoge bron importeren.
Instellingen:
713 BDA Analog Capture (DShow)
Composite

In uitgebreide weergave:
Opnamekwaliteit: hoogst

Audioweergave: 713 BDA Analog Capture (WDM)

Hardware en stuurprogramma >geavanceerde instelling:
Stuurprogramma: er wordt geen programma weergegeven (!?)
Instellingen:
Ingang/eigenschappen voor7 (?): Input:” 1: Video composite In”.
Beeldinstelling: Pal_B, gedetecteerd signaal: o, gedetecteerde l lijnen: 0.
Bestandsindeling: Videostandaard: Pal_B, Frame-rate: 25, kleurruimte/compressie YUY2, uitvoergrootte: 720x576.

Videonorm: Pal B

En nog iets vreemds: als ik via het Help menu naar internet ga, krijg ik de Italiaanse Magix site te zien.
Wie kan me helpen?

 

Aanvulling: ik zie in Verkenner geen weergave voor de usb converter/videorecorder
 

Reacties

mi-bo schreef op 01.02.2011 om 16:46 uur

Beste,

 U start het programma op, dan maakt u een nieuw project, dit is voor U analoge bron, ga verder, laat alles staan zoals het is, klik op video overdragen naar computer, hier geeft u aan waar de beelden naar toe moeten, en het werkt.

wat btreft de site hier kan u aan de rechter boven zijde de nederlandse vlag aan vinken.

De oplossing is niet standaard

het programma opnieuw installeren, en de up/date binnen halen kan ook werken.

stuur een mail naar en wij helpen u op een andere manier verder.

ook kunt u het programma herinstalleren, misschien een verandering ontstaan door Win up-date.

succes

vorster schreef op 01.02.2011 om 17:42 uur

Zo heeft het gewerkt. Het probleem is dat het nu niet meer werkt!

Ik wil in plaats van het standaard antwoord van mi-bo graag een oplossing voor mijn probleem.