importeren vanaf HD Canon XHA1s videocamera in 1920 bij 1080i en eigenschappen worden weergegeven als 1440 bij 1080I in Magix Video de luxe MX premium

liavanharskamp schreef op 08.02.2012 om 13:27 uur

Na overstap deze week van Magix Plus 16 naar Video de luxe MX premium kan ik niet meer kiezen voor codec H264. De scenes worden standaard ingelezen op 1440 bij 1080. Bij het kiezen van inlezen vanaf HDV camera zijn geen verdere mogelijkheden een betere codec te kiezen. Het beeld van een gemonteerde film is nu veel minder dan bij gebruik van Magix Video de luxe 16 plus. Heb ik de verkeerde update aangeschaft? Het programma draait op een snelle speciale videocomputer met windows 7

Reacties

mi-bo schreef op 08.02.2012 om 13:55 uur

Beste,

Ik weet niet op welke manier u inlaad.

als U de beelden via verkenner inlaad geeft U zelf aan hoe de beelden op de tijdlijn moet komen, start U vdl op in welkom scherm geeft U aan in welke codex het moet worden geimporteerd. bin U 1920: 1080,

U star Magix op haal de beelden binnen en het zal onder 1920:1080 staan.

het verschil op een Tv zal U pas zien als U een TV van € 10.000 heeft staan anders niet.

succes.

liavanharskamp schreef op 08.02.2012 om 19:27 uur

Het inladen vanaf de camera doe ik via het Magix programma. 

Heb dit nog nooit via verkenner gedaan, heb net enig onderzoek uitgevoerd en ik kom de mogelijkheid niet tegen met Windows verkenner. Kan dit met "tape" camera's?  Als extern apparaat zie ik hem namelijk niet aan mijn computer hangen?