Ik heb magix 2025. Nu wil ik de spraakdienst importeren maar dat lukt me niet. R boven het bestand geopend,,.. alleen de onderste is actief. dus opslaan in de magix hub. Maar als ik die open kom ik niet verder
Ik ben er al uit. Ik moet niet naar de Magix hub. Maar rechts onder in het popup scherm. Naar generate previeuw. Generate Full audio. Download of Inserton Timeline. Waar een filmpje op you tube al niet goed voor is.
Vanmorgen de pc en Magix weer opgestart en nu kwam in de Magix hub de tekst/spraak tevoorschijn die ik de vorige dag had ingevoerd.. Kan van hieruit ook downloaden naar de tijdlijn. waarschijnlijk een dipje in het programma. Maar het is opgelost
....Vanmorgen de pc en Magix weer opgestart en nu kwam in de Magix hub de tekst/spraak tevoorschijn die ik de vorige dag had ingevoerd.....
Dit is zeker geen dipje in het programma. Als er een tekst tot spraak is aangemaakt en op Insert on Timeline is geklikt, dan wordt de tekst op de tijdlijn geplaatst waar op dat moment de afspeelmarker staat. Tevens wordt er gelijktijdig dezelfde tekst als een wav-bestand opgeslagen in de Magix Hub map. Zie afbeelding.