Reacties

tiny.ruiter schreef op 10.12.2024 om 11:18 uur

Ik ben er al uit. Ik moet niet naar de Magix hub. Maar rechts onder in het popup scherm. Naar generate previeuw. Generate Full audio. Download of Inserton Timeline. Waar een filmpje op you tube al niet goed voor is.

Bol schreef op 10.12.2024 om 17:15 uur

@tiny.ruiter

Hallo Tiny,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw oplossing hebt gevonden op YouTube. Er zijn zeker zeer veel bruikbare tutorials te vinden op YouTube.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.12.2024, 17:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tiny.ruiter schreef op 10.12.2024 om 20:07 uur

Vanmorgen de pc en Magix weer opgestart en nu kwam in de Magix hub de tekst/spraak tevoorschijn die ik de vorige dag had ingevoerd.. Kan van hieruit ook downloaden naar de tijdlijn. waarschijnlijk een dipje in het programma. Maar het is opgelost

Bol schreef op 10.12.2024 om 23:17 uur

@tiny.ruiter

Hallo Tiny,

....Vanmorgen de pc en Magix weer opgestart en nu kwam in de Magix hub de tekst/spraak tevoorschijn die ik de vorige dag had ingevoerd.....

Dit is zeker geen dipje in het programma. Als er een tekst tot spraak is aangemaakt en op Insert on Timeline is geklikt, dan wordt de tekst op de tijdlijn geplaatst waar op dat moment de afspeelmarker staat. Tevens wordt er gelijktijdig dezelfde tekst als een wav-bestand opgeslagen in de Magix Hub map. Zie afbeelding.

Zie ook eens: Magix Hub

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.12.2024, 23:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-