importeren van SD kaart

bosmajelle schreef op 30.01.2014 om 21:45 uur

l.s.

Ik overweeg om over te stappen van Sony camcorder met  mini DV bandjes naar een Panasonic camera met SD kaart. Mijn Sony HDR HC-5 geeft  alleen maar problemen ( Touchscreen kapot, klepje van mini dv bandje wil niet meer dicht, elke scene begint met allemaal blokjes.) En Sony wil eigenlijk van niets weten... Maar mijn  vraag is de volgende: kan ik bij Magix Video deluxe 16 Plus de film beelden vanaf een SD kaart op dezelfde manier importeren als vanaf een mini DV bandje?

Vr.Gr J.Bosma

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 31.01.2014 om 09:35 uur

Beste, de bestanden op het kaartje eerst naar je harde schijf kopieren (usb) en dan in Magix. Doe ikzelf al vele jaren tot grote tevredenheid!

Cees

magixagent schreef op 31.01.2014 om 11:08 uur

Beste, toch even een aanvulling op antwoord van Cheeta.
Uw mini dv bandjes zijn opgenomen in mpeg2 720:576 nu gaat Camera kopen met SD kaart dit is mpeg4 van 1440:1080 tot 1920:1080
uw programma vdl 16 plus kan dit na inladen niet goed bewerken / branden.
en dan is het beste om Uw bestanden van Camera via USB naar Pc in te laden en Uw camera dienst te laten doen als harde schijf.
Om teleurstellingen te voorkomen misschien op MAGIX site kijken misschien een aanbieding van vdl 2014 en dan heeft u zeker geen problemen.
succes met het mooie MAGIX product.

Voormalige gebruiker schreef op 31.01.2014 om 11:37 uur

Helemaal eens met magixagent, VDL14 is een wereldprogramma, en voor relatief weinig geld. Regelmatig krijg ik als trouwe klant super aanbiedingen.

bosmajelle schreef op 31.01.2014 om 11:51 uur

Ik ben best wel benieuwd of er meer mensen zijn die problemen hebben met Sony camcorders, de beeldkwaliteit was in het begin prima maar nu niet meer. En de service van Sony vind ik ver beneden de maat!

Jelle Bosma