Importeren van mijn camera

PaulVV schreef op 23.01.2014 om 19:50 uur

Ik heb een vraagje over bestanden overhalen van mijn camrecorder. Ik druk op de rode knop en selecteer AVCHD import. Ik selecteer de folder op mijn camara waar mijn clips staan maar ik zie maar 1 clip. Alleen de eerste die ik heb gemaakt. De overige zijn niet zichtbaar in het scherm. Hoe zou dat kunnen?

mvgr,.

Paul.

Reacties

FransS schreef op 25.02.2014 om 16:46 uur

is dit een camera met een HD schijf of een SD kaartje?

Als het een SDkaatje is kan je het als er in je computer een kaartlezer zit,in je SD lezer steken en zo met kopiëren naar de mediapool kopiëren en bewerken,dat zal je ook moeten doen met je HDschijf.

Suc6 FransS

SiToJa schreef op 25.03.2014 om 18:53 uur

Hallo Paul,

ik adviseer de mensen altijd om de opnamen van de camera in te lezen middels de bijgeleverde software van de video-camera. De reden hiervoor is: Dat je dan altijd alle informatie meekrijgt naar de computer. Zelf heb ik een Canon Legria HF G25 en lees de beelden via de meegeleverde videobrowser Pixela. Daarvoor een aparte map aangemaakt op de computer "Tijdelijke Bestanden". Na het binnenhalen kopieer ik de beelden vanuit de map Tijdelijke Bestanden naar de map "Ongemonteerd Materiaal". Daarna kun je de map tijdelijke bestanden weer leegmaken. Voor het bewerken kopieer is vanuit Ongemonteerd Materiaal naar de map "Videoprojecten" in een submap. In deze submap sla ik dan alles op wat ik voor het bewerken van de beelden nodig heb.

Dit is misschien wel omslagtig maar het werkt prima.

Succes

SiToJa

Laatst gewijzigd door SiToJa op 25.03.2014, 18:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Tonny Jansen,   Film met een Canon Legria HFS100 en een Canon Legria HF G25 monteer met Magix Video deLuxe 2017 Premium. Sedert 2010 Agent van Magix