importeren van film in VDL 2014

plagge schreef op 01.12.2013 om 16:19 uur

Beste mensen, Ik wil toch graag even een opmerking maken over het importeren van scenes in VDL 2014. Het MOET een bug in deze versie zijn want in 2013 gebeurt het niet. 

Wat is er aan de hand. Het programma "vergeet" soms een of meerdere nummers te inporteren als je werkt met de RODE knop bij het previewscherm. . Daarom controleer even of de nummering ook doorloopt en raak niet in paniek als je denkt dat een scene niet isopgenomen of verloren is gegaan. In het voorkomende geval kun je via de Windows verkenner de scene alsnog in het project slepen. Ik zie dan nog wel eens de toevoeging HDR en dan een nummer verschijnen. Wat dat betekent weet ik niet. 

Plagge

Reacties

mi-bo schreef op 02.12.2013 om 11:51 uur

Heeft U de laatste update via help online activeren, download - update binnen gehaald en geinstalleerd.

De schoonheid foutjes zijn via deze update verholpen.

gr

plagge schreef op 02.12.2013 om 11:58 uur

Als er sinds gisteren geen up-dates meer zijn verstuurd heb ik ze allemaal. Ik heb niet kunnen ervaren welke bugs met de laatste up-date zijn verholpen. Zo blijft ook bij het scrubben de cursor nog steeds niet staan. Dat is jammer want ik vind het monteerprogramma an sich heel fijn om mee te werken. 

mi-bo schreef op 02.12.2013 om 15:38 uur

het probleem scrubben had ik door gegeven naar Duitsland, ik zie ook dat het nog niet is verholpen, maar als U tijdens het scrubben de juiste positie heeft gevonden klik dan op de spatie toets en het staat stil

succes,