Reacties

mi-bo schreef op 02.10.2022 om 17:51 uur

@Lida-Duin

Welkom Lida ,

als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum

welke resolutie heeft U gebruikt

, zie op genomen met een telefoon

Gr

Michael

Bol schreef op 02.10.2022 om 19:16 uur

@Lida-Duin

Hallo Lida,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Ik heb het vermoeden, dat uw foto's gemaakt zijn op 4:3 en dat u deze op de tijdlijn beeldvullend maakt 16:9. Als u dat doet, dan worden gezichten e.d. verbreed en vervormd weergegeven.

Foto 4:3

Foto 16:9

Foto ingezoomd

Als dat zo is, dan kunt u de foto inzoomen, totdat links en rechts de zwarte randen weg zijn. Echter u zult zien, dat er aan de onderkant en bovenkant details wegvallen.

Succes,

Rob (forum moderator)

Gewijzigd i.v.m. correctie

Laatst gewijzigd door Bol op 02.10.2022, 19:30, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Lida-Duin schreef op 02.10.2022 om 19:34 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je reactie, het is de eerste keer dat ik dit programma gebruik, ik zou niet weten waar ik dat moet veranderen

Groetjes Lida.

Bol schreef op 02.10.2022 om 23:52 uur

@Lida-Duin

Hallo Lida,

Om u van een goed advies te kunnen voorzien, moet ik weten hoe de foto's genomen worden / zijn. In welke formaat 4:3 of 16:9. Ik weet, dat het hier om landscape foto's gaat.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.10.2022, 00:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-