Hallo Ik heb problemen met de import van mp4 video clips previeux scherm blijft zwart maar hoor wel de klank heb al geprobeerd om het prog. opnieuw te installeren, helpt niet
Hallo Rob, Bij het schrijven van mijn laatste bericht had ik nog niet gezien dat er een nieuw bericht was van u. En ja dat is de oplossing. Vinkje weg bij hardware versnelling. Een mens kan soms nogal sukkelen voor een stom vinkje, maar hoe komt dat daar ??????
Bij het installeren van Video Pro X staat bij Hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk standaard aangevinkt. Dus als u ooit het programma op de standaardwaarde terugzet moet u het vinkje weer weghalen.
Ik heb begrepen, dat Magix Duitsland de laatste twee weken nogal last hebben gehad van storingen. Of dit ook voor Nederland consequenties had, dat kan ik u niet zeggen. Maar ik zou zeggen even afwachten, misschien wordt het nog automatisch opgelost. Zelf heb ik er geen last van gehad. De productversie van mijn Updater is: 5.7.33.77, misschien is deze bij u afwijkend en moet nog geüpdatet worden.
Ik zou nog even afwachten. Mocht het volgende week nog zo zijn, stuur dan een mailtje naar shop@magix.net (daar heeft u uw updateservice verlengd). Omschrijf uw probleem zo duidelijk mogelijk.