ik wil remix maken maar daarbij wil ik alleen zang gebruiken geen beat van bestaande nummer

goelam27 schreef op 11.05.2008 om 21:46 uur
hoe krijg ik alleen zang zonder beat en wil daarbij zelf beat maken bijvoorbeeld
een nummer van 2pac of 50cent noem maar op ik probeer het maar alles gaat door me kaar en klink niet help aub ik heb het zo duur gekocht deze software
magix music maker 2007 + magixmusic studio bedank

Reacties

maak schreef op 20.05.2008 om 11:24 uur
Dat gaat eigenlijk heel gemakkelijk: de eenvoudigste manier is het om eerst je muziek te maken (al dan niet met je eigen beats, die je bijvoorbeeld met de ingebouwde synthesizers kunt maken) zodat je een ritme hebt om je aan te houden bij het inzingen. Als je dan iets inzingt past het er goed bij en loopt het niet meer door elkaar, moet je wel kunnen zingen natuurlijk ;-).

Als je er later andere muziek onder wilt zetten moet je ervoor zorgen dat de eerste muziek precies even snel is als de muziek die je er later onder wilt zetten. Dat gaat met de "BPM" -> intikken onder "Hulp" -> "Index", dan lees je daar hoe je daar mee om moet gaan. Als je dan je zang erop hebt staan kun je de muziek verwijderen en de andere muziek er onder zetten. Omslachtig is het wel, beter maak je eerst gewoon de muziek, of de basis ervan, helemaal in orde en zingt dan pas iets in, hoef je daarna niet meer te klooien.

Ik weet niet zeker of dit precies je vraag was. Wil je meer over de precieze techniek horen, welke knopjes moeten worden ingedrukt etc. of was het zo genoeg? Anders moet je je vraag nog wat duidelijker formuleren.

Houd er wel rekening mee dat er veel oefening voor nodig is om het helemaal onder de knie te krijgen. Maar als het dan lukt is het wel erg leuk!

Veel plezier en succes!
offi schreef op 08.08.2008 om 12:14 uur
je moet ook 50 cent accapela downloaden