Ik wil een slideshow maken met Video de Luxe 17 met assistent

cdoodeweerd schreef op 16.10.2010 om 21:32 uur

Wanneer ik een aantal foto's heb geladen wil ik effecten toevoegen met de assistent. Ik kies een profiel en wil dit toepassen op mijn beelden. Ik kan nergen op de knop toepassen drukken (blijft grijs) en krijgt het effect niet toegepast op mijn beelden (foto's).

wat moet ik doen, wat doe ik fout?

Reacties

mi-bo schreef op 17.10.2010 om 11:39 uur

Beste, de slideshow maker is eigenlijk bedoed om snel iets te maken en voor luie mensen.

u heeft de fotos op de tijdlijn staan, ga naar storyboard modus, vierkant blokje links, nu staan al uw fotos als plaatjes achter elkaar met a/b er tussen hier kunt u de overgangen invullen door op a/b te klikken en een keuze te maken, ook kunt u tekst toeoegen , foto draaien en in de 4 vierkantjes de foto berwerken, is dit alles gebeurd zet het geheel weer op de tijdlijn 3de van links streepjes aan klikken en muziek er onder en het is zoals u wilt.

succes met het mooie programma.

lucky_me schreef op 17.10.2010 om 12:36 uur

Ik testte die slide showmaker eens uit en ik moet zeggen ik was toch zeer aangenaam verrast over het resultaat. het komt zeker niet over als iets dat snel snel in elkaar geflast is. Maar om een antwoord te geven op de eigenlijke vraag, je moet eerst drukken op "nieuwe maken". Dan berekent magix de ganse slide show met de ingestelde overgangen, effecten en muziek. nadien kan je, wanneer je het resultaat goed vind, op toepassen klikken. veel plezier ermee