Goede smorgens, ik heb magic easy 5 hd ,het gaat erom dat het geluid van de opgenomen filmpjes het geluid er niet meer bij komt dat is het probleem daar zou ik graag een oplossing voor weten te krijgen van iemand.
Michael, dit alles heb ik allemaal gedaan ik heb echt geen treukedoos meer over ,ik had hier en daar met lezen een beetje begrepen dat het aan de laatste update v Windows blijkt te liggen?????? geen idee eigenlijk of dat zo is vdaar de hulp vraag.
bestand, onderin staat instellingen, dan instellingen terug zetten naar standaard waarde, wel daarna via hulp online actualiseren kijken of er nog een download update is.
Ja Michael ,op TV vanaf de Camera wel geluid en als ik de camera leeg laat lopen naar de Laptop geen geluid ,en ook niet als ik het zelfde doe door het SD mini kaartje in de laptop te steken ook geen geluid verder prima kan er zelf gesproken tekst bij zetten muziek eronder allemaal goed das geprobleem alleen de tekst van het varen wat mijn vrouw er bij spreekt het wind geruis enz enz dat is er niet meer ,en verleden jaar de film van 2018 van het varen daar was er nog geluid.
Terug gekomen dit jaar film v dit jaar werkt het geluid niet meer ik heb volgens mij alles geprobeerd ik heb nu net alles er af gegooid en ga de laptop opschonen na kijken op fouten defragmateren en dan Magix op nieuw installeren en dan maar opnieuw kijken anders weet ik het ook Michael.
Als het inladen vanaf de camera of via cartreader niet werkt, kan het in MAGIX video Easy zitten of in de upgrade van WIndows 10
Een suggestie,
als U een trial versie van MAGIX video de Luxe 2020 installeer en dan kijkt wat het resultaat is,( maar een klein stukje inladen)( want de opvolger van MAGIX video Easy is er niet meer als stand- alone wel in RUV 9 ) op deze manier kunt U zien of het een probleem van MAGIX of Windows is.
Ik kon natuurlijk niet wachten maar nu werkt het wel dus heb ik een probleem moet ik natuurlijk een nieuw programma aanschaffen en heb ik eigenlijk niets meer aan dit programma van Versie 5 ,en dat is best jammer en duur voor een AOW er zoals wij sjit en nu heb je een idee voor mij ???