Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 20.12.2013 om 16:24 uur

Sorry hoor, maar ligt dit nu allemaal Magix? Neem eens goede virusscannner enz...

mi-bo schreef op 20.12.2013 om 16:58 uur

Beste net zoals Cheeta omschrijft, wanneer heeft U uw probleem op het Forum gezet, MAGIX is wel degelijk een goed product, en een betere Forum kan ik me niet bedenken

gr

mi-bo

RiViS schreef op 20.12.2013 om 18:16 uur

Dat was 2x kort door de bocht. Ten eerste van de vragensteller, maar misschien ook wel in de reacties: Ik heb even wat gegoogled met "email adres gehackt" en dan krijg je onder meer ook te zien dat het niet altijd de schuld van het slachtoffer hoeft te zijn als dat gebeurt.

Wat ik Dallon zou willen adviseren: Geef in Google in : "email adres gehackt" en lees wat de sites te melden hebben, volg de adviezen op.

Als je een nieuw email adres hebt dan zou ik me tot Magix support wenden, dat kan ook telefonisch (al moet je soms meerdere pogingen doen) en leg de situatie uit, zij zullen dan je inloggegevens kunnen en willen aanpassen, lijkt me zo.

En laten we eerlijk zijn: als je door zo'n vervelend voorval de mooie Magix producten links zou moeten laten liggen: zonde toch!    

groet,

Rijk

dallon_01 schreef op 20.12.2013 om 20:26 uur

ik had mijn vraag gesteld op facebook met een hoop uitleg erbij,en ze hebben gewoon mijn bericht verwijdert,vroegere jaren kon je mailen naar een email-adres van magix,maar nu is er nergens nog een mail-adres gekend,dus ben ik nog geen stap verder geraakt.

groet,Dallon

dallon_01 schreef op 20.12.2013 om 20:39 uur

ik heb dat nu nog nooit geweten als je een probleem hebt met je software,en je stelt een vraag daar over in de support,dat je eerst een toegangscode moet kopen aan 12.99 euro (staat erbij tussen haakjes = goed voor 1 vraag), voor mij hoeft magix niet meer.ze noemen dit service na verkoop

neen er komt niks meer van magix in huis bij mij,er bestaan nog andere programma's die soms nog beter zijn en waar de service na verkoop gratis is.

RiViS schreef op 20.12.2013 om 22:06 uur

waarvan acte, veel succes