Ik kom niet verder met de instructie en had graag nog even een kleine uitleg ?

wiche202 schreef op 05.08.2009 om 16:16 uur
Ls.  Ik ben pas begonnen met Magix studio 15 Premium en heb reeds met een ander programma aan het Videofilmen en bewerking gedaan. Helaas, kom ik met dit program van Magix niet goed verder.
1) zodra ik mijn proeffilm van mijn Camera (Sony mini DVD 3CCD/type:950TVR) geimporteerd heb, gedurende als proef ca. 5min. opname, en na het in bestand te hebben opgenomen, wil ik het bewerken...maar dan "klik" ik op 'Bewerken'  en krijg ik een heel leeg veld ??   Wat en hoe dit op te lossen?  Is er in de buurt geen cursus om mij wegwijs te maken met u programma ? Mijn PC is behoorlijk sterk en het werkgeheugen en de vaste schijf heeft nog 200 GB over en externschijf nog 850 GB.)  Bijvoorbaat dank voor de moeite.  E.Wichers .'s-Hertogenbosch.

Reacties

Polders schreef op 05.08.2009 om 17:41 uur
Beste Wiche202, kopieer het filmbestand naar een map op de PC. Start daarna Magix VdL15 Premium en ga naar bewerken. Rechtsboven is de Mediapool (vergelijkbaar met de Windows Verkenner). Zoek daar het filmbestand, klik (selecteer) en sleep naar de tijdlijn.
Afhankelijk van de bestandgrootte, duurt het even voordat de film dan zichtbaar is in de tijdlijn.
Bewerken is dan mogelijk
Veel succes
mi-bo schreef op 06.08.2009 om 14:47 uur
In samen werking met Magix, geeft de Hcc regelmatig cursussen in Brabant, even naar de HCC site, gaan.
ook kunt u over een goede beginners cursus denken een goed adres is
www.ami-video.nl  er worden vanaf half augustus volledig verzorgde dag cursussengegeven, wel in Rotterdam. succes. gr mi-bo