Hallo!
Ik heb via Websitemaker mijn website volledig gemaakt. Nu hij klaar is, wil ik hem graag online zetten via mijn domeinnaam die ik reeds had. (aangezien dit voor een bedrijf is, moet deze domeinnaam behouden worden)
De website legt uit: In enkele stappen gemakkelijk uw website exporteren. De HTML-broncode van mijn website kopieëren en plakken in een leeg html bestand.
Wanneer ik deze stappen uitvoer en hierna naar mijn website ga kijken via mijn domeinnaam, dan krijg ik mooi de HTML-code te zien en nergens mijn website.
Dit is uiteraard NIET de bedoeling. Kan iemand mij aub helpen door mij duidelijk de stappen uit te leggen hoe ik die HTML broncode in een leeg html bestand moet kleven, hoe opslaan en hoe deze op de ftp te zetten?
Ik heb volgende stappen gedaan:
> HTML-bestand dat de website zelf heeft gemaakt heb ik gedownload en via Word geopend.
> In websitemaker op website exporteren gedrukt. Daar de html code geselecteerd en gekopieerd.
> In Word de tekst: "Voer hier in Broncode de gekopieerde HTML-code uit MAGIX Website Maker in sla het document op als index.html.
Vervolgens laadt u het bestand via FTP naar de root-directory van uw doel-server." gewist en de gekopieerde html-code geplakt.
> Het bestand opgeslagen met als naam index.html (indeling: webpagina)
> Hierna het bestand via een ftp-programma op mijn ftp server gezet
Graag hulp!!! Alvast super bedankt!!!