ik kan met mijn sony fx hdr 1000 niet capture in vdl2013

jadi73 schreef op 05.02.2013 om 00:07 uur

Goede dag

sinds een week ben ik in bezit van vdl en nu wil ik een film capture

Hij herkent hem wel en de camera loopt als je hem met vdl bedient ,maar zogauw ik op de opname knop

druk houd de camera er mee op ,ook met de tijd code ingevoerd gaat de camera het begin punt zoeken maar opnemen ho maar

Is dit mischien een instelling die ik over het hooft heb gezien

Mijn computer is hagel nieuw een i 7 met windows 7

m.vr gr j

Reacties

magixagent schreef op 05.02.2013 om 12:33 uur

Beste, Als ik nar de Sony site gaat zie ik alleen maar een Amarikaanse omschrijving

heeft U de Camera in Nederland /of Elders in het buitenland gekocht( Dubay)

gr

jadi73 schreef op 05.02.2013 om 16:10 uur

De camera HDR-FX 1000 is een nederlands model en ook in nederland gekocht

De camera is nu 3 jaar oud en met casablanca systeem nooit geen moeite gehad met op nemen

Nogmaals vdl herkent hem wel maar zo gauw de opname knop word geactieveerd houdt de camera op met afspelen

Eerst zij vdl dat hij geen pad kon vinden ,toen heb ik de update binnen gehaald ,daarna ging de camera wel draaien maar na opnameknop houd de camera er mee op en word de opname knop weer actiev

Cinecor schreef op 05.02.2013 om 16:54 uur

Probeer eens te capturen met een ander programma, bijv Windows Movie Maker. De avi-clips kan je dan natuurlijk ook gebruiken in VdL.

krisexcop schreef op 14.02.2013 om 10:48 uur

ik kreeg ook met mijn sony FX7 eerst de melding . er kon geen verbinding gemaakt worden met het geselecteerde apparaat. ik heb in de menu , op de camera  bij de in-output instelling 'i-Link'  UIT gezet.   nu gaat hij wel door ! :)

nu pas wordt de camera ook volledig met benaming weergegeven. Sony HDR-FX7E HDV(PAL) VCR