Ik kan geen filmpjes meer uploaden naar youtube

zwartvoetje schreef op 04.03.2011 om 10:21 uur

Ik gebruik Video deluxe 15 voor mijn werk. Tot voor kort kon ik via Magix mijn gemaakte filmpjes uploaden naar youtube. Maar de laatste tijd geeft ie steeds een foutmelding:

 

Bij het verzenden van een serveraanvraag is een fout opgetreden. Vermoedelijk is er geen verbinding met het internet.

URL: acces denied

Support-informatie: MagixOFA, v 2.3.34.46, 0x800f1b62, MxCommunity.cpp, 1856

 

Als ik 'ok' druk gebeurt er nix. Als ik dit scherm wegklik, vraagt ie me om mijn inloggegevens van youtube. Vervolgens lijkt ie het te doen. Maar het uploaden zelf voert ie niet uit.

 

Ik heb wel degelijk verbinding met internet, dus daar zit het probleem niet.

 

Hoe kan ik mijn filmpjes weer uploaden?

 

Alvast bedankt,

Neeltje.

Reacties

abbak schreef op 04.03.2011 om 11:52 uur

Hallo,

Film exporteren:

Bestand> Film exporteren

Vervolgens handmatig uploaden van de video op Youtube.

 

 

Abba

 

zwartvoetje schreef op 04.03.2011 om 12:38 uur

Abba,

 

Bedankt voor onderstaande reactie. Ik begrijp dat je een omweg voorstelt om hetzelfde resultaat te behalen. Ik zou alleen graag willen dat Magix ook functioneert zoals het behoort te functioneren...

 

Helaas is dit voor mij niet de oplossing. Ik heb deze poging reeds gewaagd. Maar bij het exporteren van mijn filmpjes, worden deze ongeveer 1,5 gig. Youtube accepteert geen filmpjes die groter zijn dan 1 gig. Ik krijg het niet voor elkaar de filmpjes kleiner te krijgen. Echter als ik ze rechtstreeks via Magix uploadde naar youtube was dit geen probleem. Alleen kan dat nu dus niet meer.

 

Hallo,

Film exporteren:

Bestand> Film exporteren

Vervolgens handmatig uploaden van de video op Youtube.

 

 

Abba

 

abbak schreef op 04.03.2011 om 12:44 uur

Hebt u de software up to date?
Help, Update online.

 

 

Abba

 

zwartvoetje schreef op 04.03.2011 om 13:30 uur

Ja, is up to date...