Nieuwe 1 week ACER Laptop, AMD, USB3.0, WIN10 ingebouwde webcam
Alles aangesloten, zie de VHS video in preview, druk op opname, werkt niet. Blijft in loop hangen over webcam ON/OFF opname start niet software hangt/crash.
Gisteren gekocht, inderdaad K0065 kast heeft zwarte kleur met mini USB kabel naar tulpstekers. Review bij mediamarkt schrijven: continu de webcam wordt gekozen en dat driver probleem is.
Voorlopig balen want heb nieuwe PC met AMD een video recorder gekocht en de magic adapter, maar kan op dit moment niets. Bij mediamarkt staat vergelijkbaar review en ook op dit community forum lees vergelijkbare berichten welke verwijst naar driver problemen. Magix is gerenommeerd merk en verbaas mij dat magix deze "bugs" met drivers nog heeft. Tegelijkertijd weet dat WiN10 lastig of irritant kan zijn.
Alle bedankt voor info, aankoopbon is aanwezig en laat beslist weten wat de oplossing is geweest, mocht die oplossing er komen.
Ik ben het geheel met u eens, vandaar dat ik u reeds doorstuurde naar Magix Support. Want wij, als moderators en forumleden, zijn geen Magix Medewerkers. Wij doen dit allemaal in onze vrijetijd en vrijwillig.
jammer dat U geen reactie geeft op welke versie van MAGIX RUV U heeft ,
gekocht deze versie is door MAGIX uit de handel gehaald gezien veel problemen, heeft U deze Icoon op Uw bureaublad staan wat bij de Mediamarkt is gekocht dan is het de oude versie waar veel problemen mee waren,
De nieuwe versie 2022 is alles verbeterd, ook i.v.m met vernieuwingen van Windows 10
Hartelijk bedankt voor moeite, mediamarkt neemt geen software terug.. grrr. magix NL support verwijst naar support Duitsland en dit verhaal met serienummer ligt in Duitsland. Verbazing en wetende van de bugs, dat die ouwe software nog steeds wordt verkocht en met serienummer zou je toegang hebben tot download van upgrade, is mijn mening. Serienummer check zegt: versie 9
Stuur een mailtje naar shop@magix.net, met Uw verhaal volledig pakket+usb-omzetter gekocht bij Mediamarkt, U heeft namelijk alleen maar een downloadlink nodig met serienummer, misschien kunnen zij uit coulance iets voor U betekenen.
Heeft u wel als eerste de driver voor uw zwarte grabber geinstalleerd ( u schrijft dat de webcam zichtbaar is) dus ik vermoed dat de grabber driver niet is geinstalleerd. De driver is te vinden bij Magix software.
Voor zover ik het weet, werkt @Bise(Cees) reeds maanden zonder noemenswaardige problemen met Red Uw Video 9 en Magix Video Easy 6 versie. Staat bij u wel de microfoon- en de camera instelling goed ingesteld? Kijk eens hier naar.
dank vd tip. Voor de goede orde, opnemen van de video recorder naar PC bestand voor omzetten van VHS band naar een bestand. Ik gebruik geen webcam camera.
Als u een vraag stelt aan Magix Support, dan kan het wel eens vijf werkdagen duren voordat u een antwoord krijgt. U hebt als het goed is een mailtje terug ontvangen met een ticketnummer.