Ik heb een jvc dv camcorder die eigenlijk op een firewire kaart moet worden aangesloten. maar dat gaat niet met mijn nieuwe laptop dus kocht ik, zoals aangeraden een videograbber en alle daarbij horende kabels. Ik kan mijn videocamera niet te zien krijgen als ik via magix video de luxe 15 het probeer te importeren. Het lukt met geen enkel software programma en ik hoopte dat magix het wel zou kunnen. nou heb ik gezien dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem maar ik heb geen enkele oplossing gevonden die ik niet al heb geprobeerd. Mijn camera wordt gewoon niet 'gezien' Wat kan ik daar aan doen? Want als magix hem ook niet ziet, waarom zou ik het programma dan nog kopen?
mijn laptop is een medion akoya en is heel goed. Alleen geen firewire kaart
windows 8.1
mini dv jvc GR- D225E
Videograbber met alle bijhorende kabeltjes dus ook de S-Video kabel wat niet nodig zou zijn volgens de winkel maar goed. De computer ziet de hardware wel maar dan als audio en niet in mijn computer dan ziet de computer em niet als extra
Software die mijn camera wel ziet is honestech TVR Schelude en die kreeg ik via de site waar ik mijn videograbber heb gekocht. maar verder ziet geen enkel software programma mijn dv camera. Hoe kan dat? En wat moet/kan ik daaraan doen?
Ik krijg ook alle informatie dan via honestech, dus de datum en de tijd etc. Dat had ik met de firewire kaart nooit. Heel vervelend want ik moet een aantal tapes maken en dat gaat zo niet lukken. help!!