Ik heb vandaag Red je video´s geinstalleerd volgens het boekje, maar krijg geen beeld en geluid als ik mijn video wil opnemen. Wat doe ik verkeerd??? Ik zie ook nergens het stuurprogramma EasyCap USB en waar moet ik dit zetten??

Plienie schreef op 28.05.2009 om 23:37 uur
"Ik heb vandaag Red je video´s geinstalleerd volgens het boekje, maar krijg geen beeld en geluid als ik mijn video wil opnemen. Wat doe ik verkeerd??? Ik zie ook nergens het stuurprogramma EasyCap USB en waar moet ik dit zetten??"

Reacties

ijzerjan schreef op 28.05.2009 om 23:52 uur
Hoi Plienie, als je Windows Vista 64 bits gebruikt heb je, net als veel (alle?) andere gebruikers een groot probleem. Het programma werkt dan niet en Magix heeft nog steeds geen patch o.i.d. voor de juiste drivers.
Sterkte (ik zit dus met het zelfde probleem)
mi-bo schreef op 29.05.2009 om 08:36 uur
Beste, als u het programma heeft geinstalleerd, gaat u eerst via hulp de mpeg2 en dolby surruond codecs installeren( activeren) dit heeft u nodig om te kunnen branden en muziek te bewerken, heeft u een zwarte usb stick van Magix eerst programma usb installeren te vinden als u de CDrom start, heeft u een rood\witte dan eerst de usb stick in de PC en dan installeren.
start u dvd7 op ga naar opnemen, klik analoog aan, dan verschijnt er een venster bij video opnamen daar kunt u via map zoeken usbrgabber aanvinken en bij audio opnamen  het zelfde. dan bij vhs of svhs  comp aan vinken, en bij de optie voor opname aangeven dat het een mvx: dvd \mpeg: dvd moet worden, en dan opnemen.en wat hier onder staat is correct werkt niet onder 64 bit vdl 15 wel, succes,
ijzerjan schreef op 06.06.2009 om 22:03 uur

Hoi Plienie,

Na een mailtje aan Magix kon ik via een "toegangscode" de juiste driver (Windows Vista 64 bit) downloaden, en..... het programma werkt nu uitstekend.
Dus, als je ook dit besturingssuysteem hebt: mailen naar de support!