ik heb in de slideshow een collage gemaakt, maar deze later weer succesvol verwijderd. Nu komt deze collage aan het einde van de "film"weer terug en ik krijg hem niet weg, hoe moet ik dit oplossen ?

juulmat schreef op 22.06.2010 om 22:13 uur
een reeds verwijderde collage, komt aan het einde van de film toch nog terug en ik kan hem niet meer verwijderen, wat heb ik fout gedaan en hoe krijg ik hem nu weg ?

Reacties

mi-bo schreef op 23.06.2010 om 12:56 uur
Beste,
met welk magix programma werkt u ,
en wat bedoeld u precies met een collage
gr
juulmat schreef op 23.06.2010 om 18:59 uur
ik werk met Foto's op CD en DVD 9 en met een collage bedoel ik, foto's samenvoegen via :Effecten beeld in beeld
RikG schreef op 26.06.2010 om 11:04 uur
Beste juulmat,
Ik heb net hetzelfde probleem met CD en DVD 9 deluxe. Bovendien helpt het niet als je op de tijdslijn op de plaats waar deze "echo's" voorkomen andere foto's plaatst. Deze foto's worden wel geplaatst, maar worden niet op de "film" vertoont. Nog een eigenaardigheid is dat er geen einde aan de film komt. De film blijft gewoon doorlopen.
Indien je een oplossing zou vinden, had ik dit graag van je vernomen.
Groeten,
grrs schreef op 13.01.2011 om 08:44 uur

Beste juulmat,

Ik heb het zelfde probleem. Ik werk met Foto's op CD en DVD 8. Echter komt bij mij de collage niet terug aan het eind van mijn film maar op vast tijdstip van mijn film. Bij schuiven of verwijderen van foto blijft deze collage hardnekkig op het zelfde moment terug komen. Heb hier reeds een vraag over gesteld.