Ik heb een vraag over het importeren van mijn sony camera naar het video de luxe prgramma

wessel123 schreef op 26.12.2010 om 15:38 uur

Ik heb een probleem met het importeren van mijn film vanaf de SONY dcr-h85e camera naar het video de luxe 17 programma. Ik maak gebruik van een dc-1394 e-card. Het programma geeft echter steeds aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem.

Reacties

bobbiaan schreef op 27.12.2010 om 21:51 uur

Beste.......,

 

Wat is de 1394 e card? En wat voor uitgang heeft uw camera??

 

Bobbiaan

wessel123 schreef op 28.12.2010 om 12:04 uur

Bedankt voor je reactie.

 

De dc-1394 e-card is de firewire en de uitgang is dv.

 

m.vr.gr. Peter

HERMAN schreef op 28.12.2010 om 14:10 uur

Wat mischien ook kan helpen; open eerst Magix Video daarna pas de camera aansluiten,

Met groet,

Herman

bobbiaan schreef op 28.12.2010 om 22:37 uur

Peter,

 

Allereerst eeen waarschuwing. sluit de camera aan in de uitstand. Dit om te voorkomen dat er schade aan de firewire connector ontstaat.

De hint van Herman is een goede, maar als je de camera heb aangesloten en dan aan zet moet als eerste het besturingsprogramma van je PC de camera zien en software die er bij hoort installeren. De herkenning wordt middels een geluid gemeld. Hierna moet je in het Mvdlx naar de DV gaan. Stuur mij een vast telefoonnummer en dan bel ik je terug.

 

Mvg

 

Bobbiaan

wessel123 schreef op 29.12.2010 om 12:11 uur

Hallo Bobiaan,

 

Weer bedankt voor je reactie. We zijn er inmiddels uit. Wij hebben windows 7.0 en die herkende de camera niet. We hebben inmiddels het programma pmb-launcher gedownload en nu werkt alles.

 

m.vr.gr. Peter

bobbiaan schreef op 29.12.2010 om 20:35 uur

Peter,

Dat is fijn want dan kan je gaan monteren. Veel succes.

Geef hier nog aan dat het probleem is opgelost.

 

Mvg

 

Bobbiaan