Ik heb een fout melding.

bootpiloot1 schreef op 17.09.2013 om 13:32 uur

Hallo 

Mijn vraag gaat over een foutmelding.

Ik heb op mijn PC Magix video deluxe 2013 geinstalleerd , en verschillende keren geeft hij onderstaande melding weer, op het moment als ik video's in lees, of wanneer ik een DVD wil gaan branden.

En als ik op OK druk stopt het progamma.

(Microsoft Visual C ++ Runtime Libary)   Koptekst.

Runtime Error!

Progam: ...gram Files (x86)\MAGIX\Video deluxe 2013\Videodeluxe.exe

This application has requested the Runtime to terminate it an unusual way.

Please contact te application's support team for more information.

Mijn besturing systeem is

Windows 8

Pocessor AMD A6 -4400 APU with Radeon (tm) HD Graphics 2,70 GHz

RAM : 6,00 GB (5,46 GB Beschikbaar)

64 -bits besturingssysteem , x64 Processor

Waar zou dat aan kunnen liggen.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 17.09.2013 om 14:15 uur

Beste,

Ik heb zo'n soort vraag al eens eerder beantwoord. zie: http://www.magix.info/nl/programma-magix-fotos-op-dvd-2013-de-luxe-geeft.knowledge.1024582.html

Succes

Rob

bootpiloot1 schreef op 17.09.2013 om 17:04 uur

Hallo Rob

Bedankt  voor  U Snelle reactie, ik heb de tool gedownload, via de Link die U daar gaf, Maar hij installeerd hem in het chinees, en dat kan ik niet veranderen.

En dat leest wat mij betreft wat moeilijk.

Groetjes Eddy.

Voormalige gebruiker schreef op 17.09.2013 om 18:10 uur

Hallo Rob

Bedankt  voor  U Snelle reactie, ik heb de tool gedownload, via de Link die U daar gaf, Maar hij installeerd hem in het chinees, en dat kan ik niet veranderen.

En dat leest wat mij betreft wat moeilijk.

Groetjes Eddy.

Hallo Eddy,

In het verleden had ik ook deze foutmelding gehad en heeft toen een Fix routine gedownload. Alleen ik wist niet meer exact welke site het was. Dus ik dacht deze het ook de runtime error zou kunnen oplossen. Ik heb niet geweten dat deze in het Arabisch was. Volgens mij was deze site die ik toe gebruikt heeft:  

http://support.microsoft.com/kb/822521/nl

Laat het mij weten of het gelukt is.

Succes

Rob

bootpiloot1 schreef op 17.09.2013 om 20:23 uur

Hoi Rob

Ik heb geprobeerd om de Mocrosoft Fixet Tool hiervan te downloaden, maar hier geeft hij weer aan dat deze niet met mijn besturings systeem (Windows 8) Compatible is pfff. 

Maar zou het een idee kunnen zijn, om het progamma een keer opnieuw te installeren ?

Want Magix video deluxe 2013 heeft het toch wel een tijd gedaan op mijn Laptop.

Deze foutmelding kwam pas vorige week. en het progamma had ik al veel langer.

Gr Eddy

Voormalige gebruiker schreef op 17.09.2013 om 22:06 uur

Hoi Rob

Ik heb geprobeerd om de Mocrosoft Fixet Tool hiervan te downloaden, maar hier geeft hij weer aan dat deze niet met mijn besturings systeem (Windows 8) Compatible is pfff. 

Maar zou het een idee kunnen zijn, om het progamma een keer opnieuw te installeren ?

Want Magix video deluxe 2013 heeft het toch wel een tijd gedaan op mijn Laptop.

Deze foutmelding kwam pas vorige week. en het progamma had ik al veel langer.

Gr Eddy

Hallo Eddy.

Mijn besturingssyteem is Windows 7 home 64bits. Ik had verwacht dat ze deze ook compatible emaakt zou hebben met windows 7. Ik zou zeggen google zelf eens naar het juiste programma. Ik heb nog wel deze link gevonden.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/answers?tId=19c6ac40-5cef-4108-acd7-e17170584853

Je zou een herstel van VDL uitkunnen voeren of alles opnieuw te installeren al verwacht ik niet dat het jou probleem oplost. Dat je sinds vorige week deze foutmelding heeft, kan duiden op een windows probleem.

Succes,

Rob