Ik heb een acer laptop Windows7, mijn vraag heeft betrekking op foto's op cd en dvd magix 10. Als ik foto's op een CD brand met de instelling SVCD, kan ik de CD dan ook afspelen op mijn laptop of alleen op een DVD speler.

joco schreef op 22.06.2012 om 17:15 uur

Ik heb een laptop Windows7, mijn vraag is, als ik foto's op een CD brand met de instelling SVCD, kan ik de CD dan ook afspelen op mijn laptop of alleen op een DVD speler.

Reacties

mi-bo schreef op 22.06.2012 om 19:08 uur

Beste,

misschien een vreemde vraag waarom SVCD en niet gewoon dvd

gr

joco schreef op 22.06.2012 om 22:07 uur

Ten eerste bedankt voor je reactie, dat komt omdat ik hier voor een oudere verzie had van foto's op cd en dvd van magix, en deed ik het op de computer Windows XP altijd op svcd, maar sinds kort heb ik een laptop Windows7 en heb ik magix 10 gekocht,en dat vind ik een beetje ingewikkelder, ik ben niet één van de jongste meer en snap het niet zo goed. Kan ik dan de instelling op dvd doen en op nemen op een cd?

groeten joco.

mi-bo schreef op 23.06.2012 om 13:14 uur

Beste, waarom op een cd en niet op een dvd, hier kunt u meer op kwijt en het draaid op een andere Pc ook beter.

( voor de prijs hoeft u het niet meer te doen),

succes,

joco schreef op 23.06.2012 om 14:40 uur

Ja, dank je, dat kan ik doen natuurlijk, maar ik wil toch even weten of het kan wat ik gevraagt heb.