ik gebruik magix video 2015 Bij import van een hdv file uit Mercalli is er geen geluidspoor.En doe dit met W7.Prodad zegt dat dit een fout is het magix programma"

golfie schreef op 11.06.2015 om 09:07 uur

ik gebruik magix video 2015 Bij import van een hdv file uit Mercalli is er geen geluidspoor.En doe dit met W7.Prodad zegt dat dit een fout is het magix programma"

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 11.06.2015 om 09:34 uur

Hallo Golfie,

Misschien dat ik nu een opendeur intrapt, maar staat er een vinkje bij " Video met geluid importeren ". Druk op de sneltoets " Y ". zie afbeelding

Succes,

Rob

golfie schreef op 12.06.2015 om 11:01 uur

Rob,

Inderdaad dat was een open deur .Maar toch bedankt.

Ik doe het nu zo: Importeer clip in magix ,ik exporteer clip weer naar de harde schijf als avi. Ik bewerk de clip met Mercalli,

en importeer de gestabiliseerde clip weer in Magix en dan is geluid wel aanwezig. Bewerkelijk en vergt veel schijf ruimte.

Nogmaals dank ,golfie.

Voormalige gebruiker schreef op 12.06.2015 om 12:56 uur

Hallo Golfie,

De versie Prodad Mercelli V2 is deze stand alone?

Volgens mij kan je deze als een plugin installeren in VDL 2015. (zie afbeelding)

Succes,

Rob

golfie schreef op 12.06.2015 om 17:04 uur

Rob,

Ik heb standalone V3 64bit

vr gr golf

Voormalige gebruiker schreef op 12.06.2015 om 18:46 uur

Hallo Golf,

Ik een trail-versie van Mercelli V3 bij ProDaD gedownload. Ik heb een filmfragment na stablisatie geëxporteerd als MP4. Ik heb het geprobeerd in VDL 2015 premium.  Ik zag wel het geluidspoor, maar het geluid werd niet weergegeven.

Ga naar: hulp / aanvullende programma's installeren / mainconcept MPEG2 en MPEG4 (wannneer je deze nog niet geinstalleerd heeft)

Ik heb de codec op MainConcept gezet, deze Codec import stond op "Standaard" en ja hoor het geluid was hoorbaar.

Conclusie: Zet  de codec MPEG2 em MPEG4 op MainConcept. zie afbeelding

Succes,

Rob

golfie schreef op 12.06.2015 om 19:45 uur

Hallo Rob,

Het is perfect, gedaan zoals je vertelde,en voila werkt.

Heel erg bedankt.

k'Had al veel geprobeerd en dat kostte veel tijd .

nomaals dank .

vr gr Golf.